1397-11-01 11:04
1514
0
60535
در ایام گرامیداشت چله انقلاب اسلامی؛

جشنواره دانش‌آموزی « به سبک روح‌الله» در گلستان برگزار می‌شود

رئیس کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری « به سبک روح‌الله» ویژه دانش‌آموزان گلستانی در ایام گرامیداشت چله انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری‌راد رئیس کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دلایل انتخاب شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.

وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان و حافظان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برشمرد و گفت: برنامه‌هایی که برای گرامیداشت چله انقلاب اسلامی برگزار می‌شود باید هدفمند و باشکوه باشد تا نسل دانش‌آموز بتواند داشته‌ها و دستاوردهای امروز نظام را به دوران خفقان قبل از انقلاب مقایسه کند.

رئیس کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به برخی از برنامه‌های این کارگروه در این ایام بیان کرد: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در سطح مدارس استان، همایش ناگفته‌های جنگ با سخنرانی سردار ملک برای دانش‌آموزان، برگزاری 40 نشست پیرامون گفتمان انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و برگزاری جنگ‌ها و جشن‌های انقلابی در سطح مدارس از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی افزود: همایش بزرگ یکهزار نفری دانش‌آموزان حافظ جزء 30 قرآن کریم نیز در امامزاده عبدالله (ع) گرگان و امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس نیز برنامه ریزی شده است.

گوهری‌راد برگزاری همایش یاوران انقلاب، برپایی 40 نمایشگاه در 40 مدرسه، اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، جشنواره فرهنگی و هنری « به سبک روح‌الله»، اجرای سرود همگانی 1357 نفره دانش‌آموزی در روز 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.