1397-11-01 07:58
318
0
60531
امام جمعه گنبدکاووس:

متنفذین گنبدی به جای جیب خود به فکر منافع مردم باشند/ اگر نفوذی در تهران دارید یک مصوبه برای توسعه شهرمان بگیرید

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه برخی از متنفذین گنبدی ارتباطات خوبی با هیئت دولت دارند، گفت: انتظار ما این است که این افراد به جای جیب خود به فکر منافع مردم باشند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بی‌شماری دارد که می‌تواند شهرستان را به سمت توسعه سوق دهد، اظهار کرد: در کنار همه مواهب طبیعی، ظرفیت‌های گردشگری، مذهبی و تاریخی و همچنین تنوع اقوام و اقلیم باید یک ظرفیت‌های نیروی انسانی گنبدکاووس نیز در سطح کشور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از نیروهای انسانی شهرستان گنبدکاووس در سطوح کلان ملی مشغول به فعالیت هستند، افزود: نکته مهم بهره بردن درست از این منابع انسانی است که باید با انسجام و برنامه‌ریزی خاصی در مسیر توسعه شهرستان عملیاتی شود.

*مردم گنبدکاووس سال‌هاست به عنوان سنگ زیرین آسیاب تنها سختی‌های مسیر توسعه را طی کرده‌اند

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در حال حاضر شاهد هستیم که برخی از معتمدین و بزرگان شهرستان گنبدکاووس با هیئت دولت ارتباطات نزدیکی دارند، افزود: همه می‌دانیم که برخی از متنفذین ما ارتباط تنگاتنگ و دوستانه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه دارند اما از این دوستی بهره مفیدی عائد ما نشده است.

ترابی با اشاره به اینکه بزرگان و معتمدانی که با هیئت دولت و افراد تصمیم‌گیر کشوری در ارتباط هستند باید به جای جیب خود به فکر منافع مردم باشند، ادامه داد: اگر این عزیزان نفوذی در تهران و در دستگاه‌های اجرایی دارند به جای ثروت‌اندوزی حداقل یک مصوبه برای توسعه شهرستان از دولت بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم گنبدکاووس سال‌هاست به عنوان سنگ زیرین آسیاب تنها سختی‌های مسیر توسعه را طی کرده‌اند، گفت: مجموعه استان گلستان به طور کلی محروم و کمتر توسعه‌یافته است و ما خواهان توسعه همه استان اعم از غرب، مرکز و شرق هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.