1397-11-01 04:54
600
0
60525
هفته گذشته رخ داد :

ممانعت از حضور یک کارمند جهت اعلام خواسته اش به رئیس جمهور + توضیحات یک مقام مسئول

مسئول ح هلال احمر استان بعد از اطلاع از این قضیه که من قصد دارم با روحانی هنگام افتتاح اورژانس 5 اذر دیدار کنم، مرا به اتاق خودش راهنمایی کرد و با پذیرایی نسکافه و چایی از من خواستند که یک ساعتی اینجا باشم .

به گزارش گلستان ما ؛ یکی از کارمندان هلال احمر گلستان گفت : از آبان ماه است که حقوقی دریافت نکرده ام و هنوز علت آن را نمی دانم .

(خانم پ) در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد : در ماههای اخیر با سخت گیری هایی مواجه شدم که دلیلش را هم خودم نمی دانم .

وی ادامه داد : قرار بود صبح روز سه شنبه 25 دیماه همزمان با حضور رئیس جمهور جهت افتتاح مرکز اورژانس 5 آذر به آنجا بروم و از رئیس جمهور درخواست کنم که به مشکلاتم رسیدگی کند .

وی گفت : متاسفانه مسئول ح هلال احمر استان بعد از اطلاع از این قضیه، مرا به اتاق خودش راهنمایی کرد و با پذیرایی نسکافه و چایی از من خواستند که یک ساعتی اینجا باشم .

در پی این رخداد همسر این فرد با مسئولین حراست جمعیت تهران تلفنی صحبت و بعد از لحظاتی این کارمند به محل کار خود بازگشت .

بنظر می رسد هنوز هم رفتارهای عهد بوقی در برخی نهاد وجود دارد و معلوم نیست تا کی باید با چنین رخدادهایی مواجه باشیم .

در همین رابطه گفتیم با قائم مقام جمعیت هلال احمر گلستان گفت و گویی کوتاه داشته باشیم تا دلایل این امر را جویا شویم .

اختری به خبرنگار ما گفت : پستی که این فرد در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر داشته حذف شده و نامبرده می بایستی در یکی دیگر از بخش های این سازمان بکارگیری می شد .

این موضوع در کمیته انتصابات مطرح شد و در این کمیته شهرستانها و واحدهایی که نیرو نیاز دارند به ما اعلام می کنند ، ما هم شهرستان آق قلا را مطرح کردیم که ایشان با توجه به اینکه خانم بودند ، گفتند سخته نهایتا مدیر سازمان حکم ایشان را برای اداره گرگان زد ولی این فرد اصرار دارد در بخشی که از چارت سازمانی حذف شده بماند .

وی ادامه داد : آنچه در توان اداره جهت همکاری با نامبرده بود انجام شد و ایشان حق دارد که از مراجع مختلف حق خود را پیگیری نماید .

انتهای پیام / ج.ع

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.