1397-10-10 01:51
2942
0
59984
در هلال احمر استان چه می گذرد ؟

ماجرای این همه اضافه کاری در هلال احمر گلستان چیست ؟ + بررسی اسناد

 به نظر می رسد ماجرای اضافه کاری های سازمان هلال احمر استان گلستان کمی پیچیده و غیر منطقی باشد ، نگاهی به آمار و ارقام ارائه شده می تواند مبنای درستی یا نادرستی قضاوت ما باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ این پایگاه خبری تحلیلی وظیفه دارد به سوژه های رسیده به این سایت پرداخته و صحت و سقم ماجرا را بررسی و تحلیل کند .

از این جهت در هفته های گذشته اسنادی به دست ما رسیده که نشان می دهد روند پرداخت اضافه کاری در سازمان هلال احمر استان گلستان نامعقول و غیر منطقی به نظر می رسد .

سقف پرداخت اضافه کار در هر ماه طبق قانون 175 ساعت است که مدیر عامل هلال احمر استان سعی کرده طی سه ماه تابستان این رقم را برای خود و تعدادی از مدیران ستادی اعمال کند .

با مشاهده چنین آمار و ارقامی به سوالات زیادی بر می خوریم از این جمله که :

** آیا یک مدیر کل می تواند با نامه ای که امضا ء خودش ذیل نامه است برای خودش درخواست پرداخت اضافه کاری بکند ؟

** با حساب سرانگشتی اگر هر ماه 4 تا جمعه داشته باشد ، اگر بخواهیم 175 ساعت را تقسیم بر 26 روز بکنیم روزی 7 ساعت و نیم اضافه کاری می شود ؛ آیا واقعا افرادی که نامشان در لیست آمده روزانه 15 ساعت و نیم کار می کنند ؟

** آیا در شهریور ماه که سه روز تعطیلی رسمی هم داشته ایم باز این رقم رد شده برای اضافه کاری واقعی است ؟ آیا این افراد که برخی خانم نیز هستند در طی روز 15 ساعت  و نیم کار می کنند ، آیا فعالیت خانگی ندارند ؟

** آیا ذیحساب می تواند هم مرجع نامه باشد و هم اینکه اسمش در لیست برای دریافت اضافه کاری بیاید ؟

** گفته شده این ارقام فقط اضافه کاری است و برای ماموریتها امکانات لجستیکی چون ماشین و حق ماموریت جداگانه محاسبه می شود .

** برای یکی از این افراد که مشاور رسانه ایست حدود 120 ساعت اضافه کاری رد شده است ، آیا برای یک مشاوره رسانه ای علاوه بر هشت ساعت قانونی کار ، باز هم این همه اضافه کاری شایسته است ؟

** اسامی که نام آنها برای اضافه کار با این ارقام نجومی رد شده همگی روسای شعب و مدیران ستادی هستند در حالیکه اکثر عملیاتهای امداد و نجات را داوطلبان و افرادی می روند که سهم ناچیزی از اضافه کار و دریافتی های غیره دارند .

** برآوردی که کرده ایم برای ماهی 175 ساعت اضافه کاری بسته به رتبه و جایگاه آن فرد بطور میانگین بین 2 تا 5 میلیون اضافه کاری پرداخت می شود .

این پایگاه خبری تحلیل آمادگی دارد تا نظرات و پاسخ مدیر عامل هلال احمر استان گلستان را در این زمینه منعکس نماید تا واقعا راستی آزمایی شود که آیا این ارقام واقعی هستند؟

011

033

044

 انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.