1397-09-30 05:39
689
0
59710
نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس:

برخی مدیران متوجه نیستند در فصل بودجه‌نویسی قرار داریم/ لزوم تسریع عملیات عمرانی پروژه آشوراده

ماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: برخی مدیران استانی حواسشان نیست که در فصل بودجه قرار داریم در حالی که شما این روزهای طلایی را نباید از دست بدهید.

 به گزارش گلستان ما، اسدالله قره خانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، با اشاره به اعلام نظر کارشناسی سانحه رانندگی منجر به فوت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی در محور گرگان به کردکوی، اظهار کرد: نبود دوربرگردان ایمن نشان دهنده ضعف در زیرساخت‌های استان است و این دو عزیز قربانی وجود ضعف در زیرساخت‌های استان شدند.

وی ادامه داد: در استان دوربرگردان‌هایی را ایجاد کردیم که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و هرچه سریعتر باید با تلاش مدیران این مشکلات حل شو تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات آب شرب در استان، خاطرنشان کرد: متاسفانه فشار کاهش سفره‌های زیرزمینی با حفر 14 چاه برای تامین آب شرب بر روی شهرستان علی‌آباد کتول بسیار بیشتر از سایر نقاط استان گلستان است.

قره‌خانی گفت: موضوع آب مسوله‌ای بسیار مهم است که همه باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم در غیر این صورت دچار مشکل خواهیم شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه آشوراده بیان کرد: تلاش ما بر این است که اقدامات عمرانی با سرعت بیشتری پیش برود تا امید مردم در به نتیجه رسیدن این پروژه مستمر باشد و بتوانیم خدمت خوبی به مردم ارائه دهیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید در شرایط سخت دستگاه‌های مربوطه را مدیریت کنند و این هنر مدیریت است، تصریح کرد: برخی مدیران استانی حواسشان نیست و متوجه نیستند که  در فصل بودجه قرار داریم در حالی که شما این روزهای طلایی را نباید از دست بدهید.

قره خانی گفت: در کنار تلاش استاندار و نمایندگان مجلس، شما مدیران دستگاه‌ها نقش بسیار مهمی در لایحه بودجه دارید و باید با وزارتخانه مورد نظرتان دائم در حال رایزنی باشید تا سهم استان در لایحه بودجه بیشتر از سال گذشته شود./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.