1397-09-26 15:22
531
0
59608
فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع فعالان مردمی عرصه اربعین استان مطرح کرد؛

خادمان جوان،رویش های انقلاب هستند/ فعالیت موکب ها در قالب جبهه مردمی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به حضور جوانان انقلابی در موکب های اربعین، آنان را رویش های انقلاب خواند و گفت: در سال آینده همه باید در قالب جبهه مردمی انقلاب اسلامی که فراجناحی و دارای تفکر انقلابی است قرار گیرند  چرا که  منافع شخصی و جایگاه نمی شناسند و اقتدار انقلاب اسلامی را حول ولایت می دانند .

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امشب در مراسم تجلیل از فعالان مردمی عرصه اربعین حسینی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: خادمی اربعین نشئت گرفته از فرهنگ ارزشمند اسلامی و به نوعی ترویج  غنی ترین فرهنگ بشری است.

وی با بیان اینکه اربعین بقای انقلاب اسلامی، نمایش اقتدارشیعه  و تفکر سید الشهدا  است، افزود: امروز به خانواده های شهدا می گویم ضرر نکردیم فرزندان خود را برای اقتدار اسلام فدا کرده ایم چرا که آنها بودند که راه کربلا را برای ملت ها باز کردند  و زمینه ساز ظهور شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بدون شک اگر حضور مردم تسهیل شود  در مراسم اربعین بیش از 20 میلیون عاشق ابا عبدالله تنها از ایران  در عراق حضور خواهند یافت.

معروفی با اشاره به حضور جوانان انقلابی در موکب های اربعین، آنان را رویش های انقلاب خواند و گفت: این شوکت مسلمین است که جوانان آنان در کنار افراد مسن تر توفیق خدتمتگذاری به عزاداران سید الشهدا را پیدا کردند و خستگی را از تن مجاهدان چهل ساله انقلاب برداشتند.

وی تاکید کرد: در سال آینده همه باید در قالب جبهه مردمی انقلاب اسلامی که فراجناحی و دارای تفکر انقلابی است قرار گیرند  چرا که  منافع شخصی و جایگاه نمی شناسند و اقتدار انقلاب اسلامی را حول ولایت می دانند.ما نیز هرگونه کمک معنوی و مادی، مراقبتی و رسانه‌ای به فعالیت‌های جبهه انقلاب اسلامی خواهیم کرد.

وی گفت: اگر قرار به داشتن موکب است باید موکب جبهه انقلاب اسلامی صاحب عزت شود و همه با هم در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

متاسفانه امروز عده ای می خواهند، نام« فتنه88» را آن بگیرند

معروفی در ادامه به  اجتماع 9 دی ماه  اشاره کرد و گفت: 9 دی یک انقلاب بود که انقلاب اسلامی را احیا و تایید کرد اما متاسفانه امروز عده ای می خواهند، نام« فتنه88» را از آن بگیرند .

مگر می شود امام را قبول داشت و امام بعد از او را قبول نداشت

وی با بیان اینکه امروز عده ای می گویند که ما تنها امام را قبول داریم، افزود:  مگر می شود امام را قبول داشت و امام بعد از امام را قبول نداشت و فتوای او را پیشنها د قلمداد کنند .اینها دروغ می گویند چرا که تفکر امام راحل اینگونه نبود. این امام همان امام است که در پیچ و خم های خطرناک کشور و دنیا را با تیزبینی هدایت می کند.

معروفی با بیان اینکه باید ولایت مدار و امام باور بود، اذعان کرد: در جریان صلح امام حسن که نخبگان مسبب آن بودند، با اینکه عده زیادی نزد سید الشهدا آمدند  و گفتند که قیام کنیم ایشان فرمودند که باید به فرمان امام جامعه گوش فرا دهیم و در جریان عاشورا هم حضرت زینب (س) بدون اجازه امامش خطبه نخواند.

این ظلم به امام است که عده ایمی گویند " امام می دانست چه نمی خواهد و نمی دانست چه می خواهد"

وی اضافه کرد: تا سال 42 امام خمینی(ره) هیچگاه سخنرانی سیاسی نداشت و پس از فوت آیت الله بروجردی و مرجعیت خود  سخنرانی کردند .حال عده ای می گویند که" امام می دانست چه نمی خواهد و نمی دانست چه می خواهد" و این ظلم به امام است چرا که ایشان از همان ابتدا نابودی حکومت و استقرار حکومت اسلامی می خواستند «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر»..

وی با اشاره به واقعه عظیم عاشورا  افزود: پیامبر برای تشکیل حکومت اسلامی  بعد از 23 سال مبارزه دستور بسیج عمومی دادند و در 50 سال بعد از آن سید الشهدا با نیمه تمام گذاشتن حج تمتع برای سعادت بشری و احیا امر به معروف و نهی از منکر و دین الهی اسلام  در جایی که فتنه ها به پا شد و مردم نمی توانستند حق را تشخیص دهند،حادثه عظیم عاشورا را شکل داد.

معروفی با طرح این سوال که  آیا در آن زمان مردم امام حسین(ع) را نمی شناختند و دارای جهل علم بودند؟ ، گفت: آن زمان مردم دچار جهل عقل بودند چرا که می دانستند اگر قدم در راه سید الشهدا بگذارند یا کشته می شوند و یا مستمری آنان از حکومت قطع می شود که آنان عافیت طلبی را انتخاب کردند.

دشمن به دنبال تغییر محاسبات و ذائقه مردم و مسئولین ماست

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر محاسبات و ذائقه مردم و مسئولین ماست، افزود: آنچه که منتج به حادثه عاشورا شد این بودکه مردم حاضر به هزینه نشدند. در حالی سید الشهدا برای امر به معروف و یکپارچگی و سعادت جامعه اسلامی قدم به کربلا گذاشت.

معروفی  با اشاره به آغاز قیام امام خمینی(ره) از سال 42 خاطرنشان کرد: امام برای تشکیل حکومت الهی و احیای اسلام ناب قیام کرد و 15 سال طعم اسارات و تبعید را چشید اما با کار فرهنگی حوزه، احزاب، گروه ها دانشگاه ها و مردم را برای قیام بزرگ 57 آماده کرد و جمهوری اسلامی تشکیل داد .

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز تنها کشوری که از مظلومان در جهان با تمام توان دفاع می کند ایران اسلامی است، گفت: امروز دفاع از مظلوم در غزه سنی نشین، لبنان، یمن سوریه و و در دنیا را فریاد می زند و با صدور تفکر در عراق و سوریه و یمن طومار داعش را درهم پیچید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.