1397-09-25 13:21
589
1
59576
مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌گلستان:

مدافعان حرم تومار داعش را در هم پیچیدند

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌استان گلستان با بیان اینکه اگر پای ایرانی‌ها به سوریه نمی‌رسید داعش و تکفیری‌ها پیروز شده بودند، گفت: مدافعان حرم تومار داعش را در هم پیچیدند.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی ملک در یادواره شهدای روستای اتراچال گرگان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان 25 کربلا در دوران دفاع مقدس و همچنین محمد اتراچالی از رزمندگان دفاع از حرم اظهارداشت: شهید محمد اتراچالی با اینکه کسالت داشت در جبهه‌های نبرد شرکت کرد و این حضور را یک تکلیف الهی می‌دانست.

وی با بیان اینکه اگر پای ایرانی‌ها به سوریه نمی‌رسید داعش و تکفیری‌ها پیروز شده بودند، گفت: فتوای علما، عراق را از سقوط نجات داد و خیل عظیم مجاهدین عراقی با فتوا علما در جبهه‌های نبرد حاضر شدند و طومار داعش را به هم پیچیدند.

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌استان گلستان اذعان کرد: تمام هدف دشمن از راه‌اندازی داعش، جمهوری اسلامی بود، اما با تدبیر و درایت بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت رزمندگان دفاع از حرم، نیش آمریکا در منطقه (داعش) بی‌اثر ماند.

وی در پایان گفت: شهدا از حلال خدا گذشتند تا ما از حرام خدا بگذریم و از آبرویشان و عزیزانشان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) مایه گذاشتند.

در پایان از خانواده شهید خان محمدی و اتراچالی و همچنین رزمندگان دفاع مقدس و جانباز دفاع از حرم تقدیر و تشکر به عمل آمد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان هم تومار بکار گیری ژن برتر را دراستان گلستان در هم شکست ، اونهم در سال حمایت از تولید ملی حمایت از تولید خانگی رو در دستور کار خودش قرار داده و پسرش را در سازمان تبلیغات استان گلستان بکارگیری کرده است که واقعاً از این نیروهای باصطلاح ولایی و مدافع خون شهداء باید تقدیر کرد.

0
0
پاسخ
1397-09-26 04:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.