1397-09-25 12:37
563
0
59575
فرماندار شهرستان آق‌قلا:

بزرگترین پروژه ید کشور در گلستان افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان آق‌قلا از افتتاح بزرگترین پروژه ید کشور با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزائی ۱۵۰ نفر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آق‌قلا خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ امانگلدی ضمیر در حاشیه بازدید دوره‌ای شورای تامین و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از شرکت"شورآبه ید گلستان"بزرگترین پروژه تولید ید در کشور در بخش محروم و مرزی شهرستان آق قلا اظهارداشت: مهم‌ترین اولویت دولت در شهرستان، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان براساس تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار حمایت ازکالای ایرانی است و براساس پیگیری‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای مختلف نگاه ویژه دولت در این حوزه مشهود است.

فرماندار شهرستان آق قلا به بازدیدهای دوره‌ای مجموعه شورای تامین از واحدهای تولیدی اشاره کرد و ایجاد بستر مناسب و تعامل بیشتر مدیران بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی را از مهم‌ترین اهداف دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران و اشتغالزایی پایدار اعلام کرد.

ضمیر با بیان اینکه باید مشکلات و موانع تولید در هر یک از بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مجموعه دولت و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت همه توان و امکانات خود را بسیج کرده اند.

شرکت "شورآبه ید گلستان" از واحدهای توسعه‌ای زیر مجموعه کانسار خزر(تنها تولید کننده ید کشور) بوده که در 27 کیلومتری شمال آق قلا و در نزدیکی مرز اینچه برون واقع است.این شرکت در سال 83 با هدف اکتشاف و استخراج ید در شمال استان گلستان تأسیس و تولید ید در معدن این شرکت از اواخر سال 87 آغاز شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.