1397-09-13 05:07
406
0
59240
تا سقف 200 میلیارد ریال

پارک علم و فناوری گلستان از شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان حمایت می‌کند

مدیرکل پارک علم و فناوری استان گلستان از ارائه تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان تا سقف 200 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ موسی حسام در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تا سقف 200 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: از نخبگانی که تمایل به فعالیت در عرصه‌های تولید داشته باشند حمایت می‌شود، اگر شرکت تولیدی، دانش‌بنیان شود حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به آنها ارائه خواهد شد و اگر غیرتولیدی باشد تا سقف 3 میلیارد ریال حمایت می‌شود.

* سلیمانی‌فرد: ایجاد 1000 شغل تا پایان سال 97 توسط اوقاف گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان نیز در راستای حمایت از نخبگان و ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: بیش از یک هزار و 500 خانه، عرصه و اعیان وقف در استان گلستان وجود دارد رویکرد اصلی ما در بخش اشتغال و حمایت از مشاغل فناور و دانش‌بنیان این است که این عرصه‌ها را در اختیار جوانانی قرار دهیم که در محیط های دانشگاهی و ایده‌های خلاق و فناور دارند.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد با اشاره به اینکه چشمه جوشان وقف همواره جاری است، ادامه داد: یکی از ماموریت‌های این چشمه جوشان ایجاد اشتغال است.

وی با اشاره به ایجاد 400 شغل از سوی اوقاف گلستان ابراز کرد: هدفگذاری ما این است در صورت برطرف شدن موانع بیش از یک هزار شغل بتوانیم تا پایان سال 1397 در استان گلستان ایجاد کنیم./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.