1397-09-11 08:05
584
0
59217
عضو مجمع نمایندگان گلستان:

مشکلات کشاورزان برطرف نشود وزیر جهاد را استیضاح می‌کنیم

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیر جهاد کشاورزی و دولت مشکلات کشاورزان را برطرف نکنند حتما وزیر را استیضاح می‌کنیم.

 به گزارش گلستان ما، اسدالله قره‌خانی در مراسم گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان باید از حقوق مردم دفاع کنند اظهار داشت: در مقابل هرگونه کم‌کاری وزیران می‌ایستیم و از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.

وی بخش زیادی از عقب‌افتادگی‌های استان گلستان را نتیجه بی‌توجهی دولت‌های گذشته به مردم این استان دانست و افزود: دولت و مدیران بالادستی از اختصاص اعتبارات کافی برای ایجاد زیرساخت‌های اصلی در استان گلستان دریغ کردند.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی بیان کرد: اگر وزیر کشاورزی و دولت مشکلات این بخش را اصلاح نکنند حتما وزیر را استیضاح می‌کنیم.

وی گفت: در جایی که وزیر ناتوان و ضعیف عمل می‌کند، منافع ملی و حق و حقوق مردم را از بین می‌برد؛ نباید به خاطر نگاه سیاسی و همسویی جناحی چشم‌پوشی کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: ما قسم خوردیم تا در کنار نقش قانون‌گذاری و نظارتی، دفاع از منافع ملی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و باید با صلابت پای این قسم خود بمانیم.

شهرام کوسه غراوی دبیر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: گلستان در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری و کشاورزی ظرفیت‌های خوبی دارد و باید در این بخش‌ها تلاش کنیم تا تحولات خوبی در استان رخ دهد.

وی افزود: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای طرح‌های اشتغال‌زایی به استان اختصاص یافته است که می‌تواند تحول‌آفرین باشد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید تعامل بیشتری با نمایندگان در فصل بودجه‌ریزی داشته باشند گفت: بودجه سال آینده در حال تهیه است و باید مدیران و مسئولان استانی تعامل بهتری با نمایندگان داشته باشند تا بتوانیم در زمینه‌هایی که مشکلات استان بیشتر است اعتبارات خوبی جذب کنیم.

 وی وحدت و همدلی را لازمه شرایط فعلی برشمرد و اظهار کرد: دشمن با فشارهای اقتصادی و معیشتی درصدد تضعیف نظام است. در این شرایط وحدت و همدلی مردم و مسئولان می‌تواند ما را از این گذر تاریخی هم عبور دهد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.