1397-09-10 06:40
552
0
59204
استاندار گلستان خبرداد؛

اتمام ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان طی دو سال آینده

استاندار گلستان گفت: ان شالله با اراده و عزم جدی همه مسئولین و مشارکت همه دستگاه‌های استان این پروژه طی دو سال آینده به اتمام خواهد رسید و من این افتخار را دارم که در زمان مسئولیتم این پروژه را حرکت دهم.

 به گزارش گلستان ما، جلسه کارگروه تسریع روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان، با حضور آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، سید مناف هاشمی استاندار گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و فرماندهان، مسئولین و مدیران ارشد استان گلستان، امروز پنجشنبه هشتم آذردر بیت الزهرا دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان طی دو سال آینده به اتمام خواهد رسید

در ابتدای این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، طی گزارشی، وضعیت فعلی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان در تپه نورالشهدا گرگان را تشریح کرد و اظهار داشت: ما به عنوان آخرین بازماندگان دوران دفاع مقدس تکلیف داریم که ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم و اگر این مرکز ساخته شود و به بهره‌برداری برسد ضمن اینکه مکانی برای ترویج و نشر آثار دفاع مقدس به آیندگان است، بزرگترین مرکز گردشگری استان نیز خواهد بود.

 در ادامه سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک اتفاق بزرگ در تاریخ این کشور است و این افتخار متعلق به همه مردم ایران است و وظیفه ما حفظ ارزش های دفاع مقدس است و برای جلوگیری از تحریف و فراموشی آن می‌بایست اسناد و مدارک دفاع مقدس را جمع‌آوری حفظ و نشر و ترویج دهیم و مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند مرکز نشر و ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس باشد.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان، یکی از آسیب های جامعه را تهاجمات فرهنگی دانست و گفت: اگر فرهنگ یک جامعه تخریب شود همه چیز کشور از بین می رود و شهدا فرهنگی را برای ملت به وجود آوردند که موجب بقای کشور شد، زیرا شهدا خودشان فرهنگ سازند، لذا از همه مسئولین استان انتظار می رود که در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهتمام جدی داشته باشند، زیرا همه رزمندگان و خانواده معظم شهدا از ما این موضوع را مطالبه دارند.

در پایان این جلسه «سید مناف هاشمی» استاندار گلستان گفت: در خیلی از موضوعات استان از جمله گردشگری، اشتغال، عمرانی و فرهنگی مسیر توسعه استان، مسیر خوبی را پیش نگرفت و اگر ما گذشته را آسیب‌شناسی نکنیم آینده ما نیز مورد تهدید قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در استان گلستان در بعضی از موضوعات نشان داده شده است با اراده قوی می توان کارهای بزرگی انجام داد و موضوع مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیز قبل از هر چیزی به اراده قوی و همبستگی بین همه مسئولین استان نیاز دارد لذا در این راستا اقدامات خوبی را شروع و اشکالات را برطرف کردیم و انشالله با اراده و عزم جدی همه مسئولین و مشارکت همه دستگاه‌های استان این پروژه طی دو سال آینده به اتمام خواهد رسید و من این افتخار را دارم که در زمان مسئولیتم این پروژه را حرکت دهم.  

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.