1397-09-09 06:06
618
0
59197
همزمان با برگزاری رویداد بزرگ رقابت یکصد تیم تخصصی فضای مجازی بسیج؛

هشتگ "#خاکریزهای_برخط" ترند اول توئیتر فارسی شد/ تولید 14 هزار توئیت حمایتی درباره اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج

در حالی که تنها چند ساعت از آغاز اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج می گذرد، کاربران توئیتر این رویداد را به اولین ترند توئیتر فارسی تبدیل کردند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ صبح روز 8 آذر ماه، اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 96 تیم از 32 استان کشور آغاز به کار کرد به این صورت که این تیم ها در سه موضوع تولید انیمیشن، بازی های موبایلی و نرم افزار به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در همین راستا موضوعات این محورهای رقابت توسط سردار غیب پرور اعلام شد و بعد از آن این تیم ها به مدت 48 ساعت اقدام به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سردار غیب پرور رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن "نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا" موضوع این بخش اعلام می شود.

وی افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش "جوان و مقاومت" اعلام‌ می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثربخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.

همزمان با برگزاری این مسابقات، هشتگ #خاکریزهای_برخط از سوی فعالان فضای مجازی در توئیتر به عنوان ترند اول توئیتر فارسی انتخاب شد. فعالان توئیتری با بررسی عملکرد تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در کنار  شرکت کنندگان با انتشار محتواهای خود در زمینه ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی یک بار دیگر رکود زدند.

تنها چند ساعت از شروع این دوره از مسابقات نگذشته بود که از 32175 توییت تولید شده در این فضا، حدود 14 هزار توئیت با هشتگ #خاکریزهای_برخط تولید شد و این هشتگ را به صدر هشتگ های توئیتر فارسی قرار داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.