1397-09-08 10:22
540
0
59175
رئیس کل دادگستری گلستان:

اشتغال پایدار حدود 150 نفر با احیای 4 واحد تولیدی در گلستان

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، 4 واحد تولیدی در گلستان به چرخه ی تولید بازگشت.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی استان را نیز بر عهده دارد در این باره گفت : این واحدهای تولیدی ، تعطیل یا در آستانه ی تعطیلی بودند که با ورود ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان دوباره به چرخه ی تولید بازگشتند.

وی افزود: با فعالیت این واحد های تولیدی از بیکار شدن حدود  150 کارگر جلوگیری شد  و مسئولان این واحد های تولیدی در صدد گسترش فعالیت خود هستند.

هاشمیان افزود: از ابتدای امسال تا کنون 21 واحد تولیدی برای حل مشکلات خود به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان مراجعه کرده اند که با کمک دبیرخانه ستاد دوباره به چرخه ی تولید بازگشتند .

هادی هاشمیان افزود: مشکلات صاحبان این واحد های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و پس از دسته بندی برای حل آن در چارچوب قانون با دستگاه های اجرایی مربوط و بانک ها رایزنی شد.

این مقام ارشد قضایی در ادامه سخنان خود گفت : هیچ کس و هیچ مرجعی حق ندارد یک خط تولید را در استان تعطیل و یا توقیف کند .

هادی هاشمیان افزود: باید مشکلات واحد های تولیدی با حضور مسئولان و افراد ذینفع، بررسی و از راهی جز تعطیلی، برای حل آن اقدام شود .

به گفته ی هاشمیان ، راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در دادسراها ، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره های اشنایی قضات با محیط کسب و کار را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان است .

هادی هاشمیان افزود: به منظور تامین سرمایه مورد نیاز برای واحد های تولیدی هم ، وصول معوقات بانکی به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است.

این مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: همه تلاش ما بر جلوگیری از فعالیت  کسانی است که به اسم سرمایه گذاری و تولید ، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه می کنند و  به چرخه ی تولید و اشتغال استان آسیب می زنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.