1397-09-05 18:19
637
0
59106
نبی هزارجریبی :

فراکسیون برنامه بودجه مجلس گفتند بخاطر نبود امنیت جاده ها به گلستان نمی آییم / بخاطر اظهار نظر همکارانم خجالت کشیدم /اقدام استاندار پوپولیستی بود

نماینده مردم گرگان گفت :قرار بود فراکسیون برنامه و بودجه مجلس را برای آذر ماه به استان گلستان دعوت کنم اما دوستان در صحن به من اعلام کردند ما به خاطر عدم امنیت جاده‌های استان به گلستان نمی‌آییم.

به گزارش گلستان ما ؛ نبی‌ هزارجریبی در خصوص حوادث پیش آمده در بریدگی‌های غیراستاندارد جاده‌های استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه در آخرین سانحه رانندگی در این بریدگی‌های غیراستاندارد، دو تن از خادمان کشور (نوربخش و تاج‌الدین) را از دست دادیم که ضربه بزرگی بود و حتی این اتفاق باعث امتیاز منفی برای استان گلستان شد.

وی ادامه داد: قرار بود فراکسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را برای آذر ماه به استان گلستان دعوت کنم و این عزیزان به استان گلستان بیایند که بعد از این حادثه دوستان در صحن به من اعلام کردند ما به خاطر عدم امنیت جاده‌های استان به گلستان نمی‌آییم.

نماینده مردم گرگان و آ‌ق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به خاطر این اظهار نظر همکارانم در مجلس شورای اسلامی خجالت کشیدم، خاطرنشان کرد: ضعف و کم‌کاری مدیران استانی را استاندار گلستان باید نظارت کند و همانطور که آمارهای بالا برای اشتغال ارائه می‌دهد، آمار درباره امنیت جاده‌ای را هم ارائه دهد.

هزارجریبی تاکید کرد: علاوه بر این دو عزیز مسوول که جان خود را در حادثه رانندگی از دست دادند، عزیزان دیگری از شهروندان و هم‌استانی‌ها را هم در همین بریدگی‌های ناایمن و غیراستاندارد بر اثر سوانح رانندگی از دست داده‌ایم که نشان می‌دهد باید به صورت ویژه به این مقوله توجه شود.

وی با نقد جدی نسبت به نصب سرعت‌کاه قبل از بریدگی «شصت کلاته» گرگان، اضافه کرد: این اقدام مسیر اصلی بزرگراهی شمال کشور است که با نصب این سرعت‌کاه به طور قطع تلفات رانندگی بیشتری خواهیم داد.

نماینده مردم گرگان و آ‌ق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص این موضوع به استاندار و مسوولان مرتبط با حوزه راه تذکر دادم و به نظرم این اقدام یک اقدام پوپولیستی بوده است./فارس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.