1397-09-04 18:59
443
0
59071
امام جمعه مراوه تپه:

ما اهل‎سنت قلبا دوازده امام و فرزند رسول خدا را دوست داریم/ فقه خود را با واسطه‎ای از امام‎ صادق(ع) می‎گیریم/ هفته وحدت کار الهی امام خمینی(ره) بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: در روایت داریم که اگر به آنچه می گویید ایمان داشته باشید مومن هستید و ما اهل سنت قلبا دوازده امام و فرزند رسول خدا را دوست داریم و امام صادق(ع) را عالم و عامل کامل به اسلام میدانیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه ااترک، حاج آخوند غراوی فر، امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی مراوه تپه در جمع مسئولین شهری و شهرستانی در خصوص هفته وحدت گفت: اعلام هفته وحدت، کار الهی حضرت امام خمینی(ره) بود.

حاج آخوند غراوی فر ادامه داد: خداوند رسول گرامی اسلام را باعث خیر عالمین، بشارت دهنده وسراج منیر و تهدیدکننده کفار و منافقین قرار داد.

وی همچنین تقارن هفته وحدت و هفته بسیج را بسیار مبارک دانسته و آن را منشاء خیر برشمرد.

emamjome3

امام جمعه مراوه تپه ادامه داد: در روایت داریم که اگر به آنچه می گویید ایمان داشته باشید مومن هستید و ما اهل سنت قلبا دوازده امام و فرزند رسول خدا را دوست داریم و امام صادق(ع) را عالم و عامل کامل به اسلام میدانیم و فقه خود را به واسطه شاگردی مرجع خودمان نزد ایشان از امام صادق (ع) میگیریم. 

حاج آخوند غراوی افزود: باید بفرمایش رهبری همه همدل باشند و نسبت به هم خوبی کنند که خداوند نیکو کاران را دوست دارد و به برکت هفته وحدت با اتحاد بیشتر در خدمت به محرومین بکوشیم که به زودی باید محضرخدای متعال پاسخگو باشیم.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد و در ایام هفته وحدت، جشن های مولود خوانی در این منطقه بسیار باشکوه برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.