1397-09-03 18:04
426
0
59049
ناصر گرزین در جمع خبرنگاران :

مهمترین وظیفه ما معرفی 5 آذر به عنوان روز گرگان برای نسل جدید است / روز گرگان و هفته فرهنگی دو اولویت اصلی کمیسیون فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان گفت : وظیفه مهم امروز ما معرفی کردن روز گرگان به نسل جدید است و معتقدم این روز باید از حالت کلیشه ای در بیمارستان و خیابان 5 آذر خارج شود .

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان ظهر امروز شنبه 3 آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت 5 آذر روز گرگان اظهار کرد : امسال در اولین سالگرد بزرگداشت روز گرگان قرار داریم ، روزی که سند هویتی و ولایتمداری مردم شهر گرگان است .

گرزین افزود : وظیفه مهم امروز ما معرفی کردن روز گرگان به نسل جدید است و معتقدم این روز باید از حالت کلیشه ای در بیمارستان و خیابان 5 آذر خارج شود .

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های روز گرگان ، تصریح کرد : برای اولین بار سقاخانه 14 شهید 5 آذر گرگان روز دوشنبه افتتاح می شود ، همچنین بعد از تجمع بزرگ بسیجیان در صبح دوشنبه ، ایستگاه صلواتی در خیابان 5 آذر برگزار می شود .

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : مراسم متمرکز گرامیداشت 5 آذر روز گرگان ساعت 15 الی 17 روز دوشنبه 5 آذر ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با ارائه ویژه برنامه های متنوع برگزار می گردد که برگزاری نمایشگاه عکس 5 آذر ، مراسم خاطره گویی از زبان راویان ، رونمایی از کتاب یکشنبه خونین گرگان نوشته غلامرضا خارکوهی و تجلیل از خانواده شهدای 5 اذر از جمله این برنامه هاست .

گرزین بیان کرد : زنگ افتخار به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در 40 مدرسه گرگان به صدا در خواهد آمد و خانه فرهگ های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان نیز به اجرای برنامه های شاد می پردازند .

وی ادامه داد : از برنامه هایی که امسال برای ما اولویت دارند یکی روز"5 آذر روز گرگان" و دیگری "هفته فرهنگی گرگان" است که از دوم ربیع الثانی برگزار می شود .

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان اظهار داشت : قرار شده در بلوار 5 آذر گرگان تصاویر و المان 14 شهید قیام 5 آذر مردم گرگان نصب شود .

IMG ۲۰۱۸۱۱۲۴ ۲۱۳۰۴۲

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.