1397-09-03 17:01
357
0
59035
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در دیدار با کاروان وحدت:

بسیجیان در راه خدمت به اسلام و مسلمین هستند/ گنبد در وحدت اقوام نمونه است

امام جمعۀ اهل سنت گنبدکاووس امروز در دیدار با کاروان وحدت بسیجیان که به نمایندگی از اقوام حضور داشتند با تبریک ایام هفته وحدت و هفته بسیج گفت: بسیجیان همواره در راه خدمت به اسلام و مسلمین هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، آخوند عبدالکریم جاور در این دیدار همچنین اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته از انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووسدر وحدت و همزیستی اقوام مختلف نمونه بوده و این وحدت در سطح کشور و همچنین با وجود اینترنت و رسانه های ارتباطی جدید در سطح جهان مطرح و زبانزد است.

وی ادامه داد: در اوضاع کنونی که دشمن به دنبال راه اندازی هیاهو و تلاطم در دنیای اسلام است توجه به دومسئلۀ وحدت در بین اقوام و وحدت در بین مسئولین سیاسی و فرهنگی کشور را نباید فراموش کنیم.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اضافه کرد: همۀ مسئولین ما باید این احساس را داشته باشند که هر گونه تفرقه بین آنها نظام را دچار تحلیل می کند و باید برای حفظ وحدت تلاش کنند.

آخوند جاور همچنین تصریح کرد: اقوام مختلف نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که این همزیستی و انسجام تحت تاثیر رفتار سوء استفاده گران قرار نگیرد و عده ای با پوشش وحدت ، باعث جدایی اقوام نشوند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطر نشان کرد: فشارهای مالی ، گرانی و تورم در داخل و دشمنان از بیرون به دنبال اثرگذاری بر وحدت ما هستند که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.