1397-09-02 09:45
785
0
59001
دروغ ممنوع؛

انتشار دو ویدیو ساختگی برای زیر سوال بردن آبفار گلستان/ آب روستای آلوکلاته زلال است + تصاویر

روز گذشته یکی از کانال های خبری با انتشار دو ویدیو مبنی بر آلوده بودن آب شرب روستای آلوکلاته باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مسئولین آبفار استان و تشویش اذهان عمومی شد.

به گزارش گلستان ما، روز گذشته یکی از کانال خبری استان گلستان با انتشار دو ویدیو ساختگی(بنا به اسناد موجود که در ادامه مشاهده میکنید) مبنی بر آلوده بودن آب شرب روستای آلوکلاته از توابع شهرستان گرگان باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مسئولین آبفار استان و تشویش اذهان عمومی شد.

Ab 1Ab 1

در اولین فیلم منتشر شده در این کانال خانمی که هویتش مشخص نیست اقدام به پر کردن پارچ آبی که تا نصف آن آب گل آلود می باشد می کند و اظهار میکند که این وضعیت آب روستای آلوکلاته می باشد... در ویدیو زیر ببینید

در حال که روستای فوق دارای افراد بالغ و آگاه و داری مسئولین چون شورا و دهیار می باشد در فیلم دوم اقدام به مصاحبه با پسر بچه ای! می کند و از وی می خواد در مورد وضعیت بد آب روستایشان صحبت کند. اظهارت این کودک را در ویدیو زیر ببینید

در ویدیو زیر همین کودک اظهار می کند خانمی که از وی فیلمبرداری کرده به زور از وی خواسته که در مورد وضعیت آب روستا صحبت کند و از مسئولین بخواهد که به دادشان برسند.. صحبت های این کودک را در ویدیو زیر ببینید

 

بعد از انتشار این ویدیوها که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مسئولین آبفار استان و تشویش اذهان عمومی شد مخاطبین سایت گلستان ما که ساکن روستای فوق می باشند با تهیه چندین ویدیو از وضعیت آب شرب روستا، اعلام کردند که آب شرب این روستا کاملا زلال و هیچ گونه مشکلی در آن وجود ندارد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با انتشار اطلاعیه ای بر کذب بودن ویدیوهای منتشر شده در کانال خبری فوق تاکید کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: 

با سلام خدمت هم استانی های عزیز

با توجه انتشار ویدئویی مبنی بر آلودگی و کدورت آب شرب روستای آلوکلاته گرگان جهت تنویر افکار عمومی به استحضار میرساند تا کنون هیچ گونه گزارشی در این خصوص به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و مدیریت آبفارشهرستان نرسیده است.

در عین حال با توجه به انتشار 2 فیلم درباره کدورت آب در روستای فوق بازدید میدانی همکاران اداره کنترل کیفی امور آبفار شهرستان گرگان در ساعت21و30مورخ 97/09/01انجام و ویدئویی ارسالی از سوی شورای محترم روستای فوق نیزحاکی از سلامت و شفافیت آب شرب توزیعی داشته است.

لازم به توضیح میباشد از آنجاییکه آبخوانهای منابع تامین نوار میانی استان حاوی لایه های رسی است که از کلیه مشترکین عزیز تقاضا دارد در صورت مشاهده هرگونه تغییر در کیفیت ظاهری آب شرب مصرفی همچون کدورت، موضوع را به همکاران امور آبفار شهرستان گرگان با شماره 01732685005 تماس حاصل فرمایند تا اکیپ آبفار به محل اعزام، موضوع بررسی و اقدام اصلاحی مورد نیاز از جمله تخلیه وشستشوی شبکه ومخزن را به انجام رساند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان


 

با بررسی ویدیوهای ارسالی از ساکنان روستای آلوکلاته مشخص شد که اقدام فرد تهیه کننده این ویدیوها و انتشار آن در یک کانال خبری استانی با سوء نیت و با سناریو از پیش تعیین شده بوده و هدف اصلی آن ها تخریب مسئولین آبفار گلستان و زیر سوال بردن آبدار این منطقه که در 20 سال سابقه اش، از بهترین آبداران منطقه بوده و گاها با ابتکارت و اختراعات خود باعث رفع کاستی ها در بخش آبداری منطقه و حتی استان شده و همیشه نشان داده است که از هیچ تلاشی در رفع مشکلات آب شرب مردم روستاهای تحت نظارتش دریغ نکرده است.

امیدواریم کانال های خبری تلگرامی قبل از انتشار هر گونه مطلبی به درستی و مستند، اطلاعات آن اطمینان حاصل نمایند و از انتشار این گونه مطالب که باعث تشویش اذهان عمومی و صلب اعتماد مردم می شود خودداری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.