1397-08-26 08:24
1403
0
58790
در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی بنیاد شهید انجام شد؛

معرفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان/ وزیری فرماندار سابق مینودشت جایگزین فاضلی شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مراسمی با حضور معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون استاندار گلستان معرفی شد.

به گزارش گلستان ما، در مراسمی با حضور سید منصور میرمرادی، معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد کشور، از زحمات علی‌اصغر فاضلی مدیرکل سابق بنیاد شهید امور ایثارگران استان گلستان تقدیر و اسرافیل وزیری فرماندار سابق مینودشت به‌عنوان مدیرکل جدید این بنیاد در استان معرفی شد.

سید منصور میرمرادی معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید کشور در این مراسم اظهار کرد: کارکنان بنیاد هر آنچه انجام دهد به‌اندازه ایثاری که شهدا انجام داده‌اند نمی‌شود، زیرا ارزشمندترین چیزی که خداوند به ودیعه در اختیار انسان‌ها قرار داده که سبب متعالی شدن انسان فانی می‌شود در راه خدا تقدیم می‌کنند.

وی با اشاره به جنگ‌های زیادی که از زمان خلقت انسان تا به امروز در جهان رخ‌داده است، گفت: آنچه ارزشمند است، انسانی است که درراه خدمت بهترین‌های خودش را درراه معبود هستی هدیه می‌کند و کار بزرگ را شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌ای آنان انجام داده‌اند و باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید کشور بابیان اینکه امروز با توجه به پیشرفت‌های کشورمان در حوزه‌های فن‌آوری که حاصل تلاش جوانان این مرزوبوم است، اظهارداشت: بنیاد کشور در بین 73 دستگاه به‌عنوان سومین دستگاه در توسعه خدمت الکترونیک مطرح‌شده که می‌تواند خدمت خود را به دورترین نقاط کشور ارائه داده و از مجموع 44 خدمتی که در بنیاد تعریف شده بیش از 20 خدمت را در حوزه الکترونیک در دسترس جامعه هدف خود قرار دهد.

میرمرادی ادامه داد:‌ افرادی که برای فرهنگ ایثار و شهادت قبول مسئولیت کرده و خدمت به افرادی از جامعه را برعهده‌گرفته‌اند که اعضای خانواده و یا سلامتی خود را به‌پای نظام و دفاع از آرمان‌های شهدا و امام فدا کرده‌اند و این مصداق ایثار اجتماعی است.

وی افزود: انتصابات درون بنیاد بیشتر از کارکنان خود بنیاد باهدف رشد و ارتقاء کارکنان مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید کشور خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر و همچنین تکمیل مجتمع توان‌بخشی استان از مهم‌ترین مأموریت‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.