1397-08-24 09:56
541
0
58735
در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان؛

انتقاد دبیر مجمع نمایندگان گلستان از سفرهای بی‌فایده وزرا به استان

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پیگیری مصوبات سفر وزرا به استان گفت: در این سفرها تنها گزارش داده می‌شود در حالی‌ که بیان مشکلات و پیگیری حل آنها مسئله جدی‌تر و مهم‌ تری است.

به گزارش گلستان ما ؛ شهرام کوسه غراوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با انتقاد از عدم پیگیری مصوبات سفر وزرا به استان اظهار داشت: در این سفرها تنها گزارش داده می‌شود در حالی‌ که بیان مشکلات و پیگیری حل آنها مسئله جدی‌تر و مهم‌تری است.

وی افزود: در 3 سال گذشته وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر معین استان بود و تقریبا هر 6 ماه یک سفر به استان داشت اما کسی نمی‌داند خروجی این سفرها چه بود. کاش نموداری از مصوبات و پیگیری‌هایی که انجام شد ارائه داده می‌شد.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان گفت: هنوز 481 میلیارد تومان طرح در بانک‌ها وجود دارد که باید زمینه پرداخت تسهیلات به آنها فراهم شود.

وی افزود: حضور وزرا در استان باید خروجی مناسب داشته باشد نه اینکه تنها به برگزاری جلسات و ارائه گزارش ختم شود.

غراوی بیان داشت: 5 سال قبل وزیر کار وقت، ورزشگاهی را در شهرستان کلاله کلنگ‌زنی کرد اما هنوز فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی داریم که تکمیل آنها باید در اولویت دولت قرار داشته باشد. انتظار داریم مصوبات جلسه امروز هم با جدیت پیگیری شود و به یک سرانجام خوب برسد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.