1397-08-21 12:01
459
0
58656
سردار معروفی در همایش رسالت دانشجو و دانشگاه؛

حفظ انقلاب حول ولایت و امامت از آب و نان برای ما واجبتر است/ اعتراف دشمن به وجود ابرحریفی در منطقه و ایران

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز حفظ انقلاب حول امام و ولایت از آب و نان برای ما واجبتر است و باید با تحلیل درست و امام شناسی به این مهم دست یابیم.

به گزارش گلستان ما، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش رسالت دانشجو و دانشگاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی در ابتدا با ذکر خاطره ای از شهید دانشجوی زمان دفاع مقدس اظهار کرد: شهید محمد تقی یاوری شهیدی بود که در زمان جنگ با وجودی که در دانشگاه قبول شده بود در عملیات های سختی چون نهر جاسم شرکت کرد و در این جنگ سخت و تن به تن مقاومت کرد و مردانه جنگید و سرانجام با چهره ای نورانی به دیدار معبود شتافت.

سردار معروفی گفت: امروز دانشجویان و جوانان این چنینی در کشور فراوانند و می توانند همانند شهدا در محیط جامعه و دانشگاهی فعالیت کنند.

وی در خصوص رسالت دانشجو و نخبگان در انقلاب گفت: انقلاب اسلامی چون برگرفته از اسلام ناب است همه فعالیت هایش منطبق بر احیای آن است و اساتید دانشگاه و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم در این راه دارای وظایفی می باشند که باید با شناخت کامل به احیای آن بپردازند.

سردار معروفی افزود: به دلیل تفکر ناب اسلامی که حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار را توصیه کرده است ایران اسلامی نیز با وجود حکومت شیعی که دارد از فلسطین و غزه ای که همه جمعیت آنها سنی هستند دفاع می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در زمان اصلاحات تلاش شده بود این واژه مستضعفان را به قشر آسیب پذیر تبدیل کنند و این کار اشتباهی بود چرا که واژه مستضعف بار معنایی خود را دارد که در مقابل مستکبران یعنی آمریکا و جامعه استکباری قرار می گیرد.

فرماده سپاه نینوا افزود: سه مولفه در بدو انقلاب اسلامی و دوران سخت و نابرابر دفاع مقدس باعث پیروزی ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد:ایمان و توکل به خدا و توسط به اهل بیت ، وفاق ملی و وحدت کلمه ملت و همچنین ولایت و رهبری فقیه جامع الشرایط  دلیل اصلی پیروزی ملت ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده است.

باور به وعده الهی باعث مقاومت در برابر دشمنان می شود

سردار معروفی در رابطه با مولفه ایمان توضیح داد: ایمان و اعتقاد به وعده الهی داشتن و اینکه باور کنیم این وعده ها حق است موجب استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن خواهد .

وی گفت: اینکه برخی تسلیم فشارهای دشمن می شوند به دلیل ضعف ایمان است و به سنت الهی باور ندارند و امروز جهاد کبیر همان ایستادگی در مقابل خواسته های دشمن است و زمانی این ایستادگی با سلاح انجام می شد و امروز با قدرت تفکر باید در مقابل دشمن ایستاد.

فرمانده سپاه نینوا در خصوص وفاق ملی و وحدت کلمه نیز تصریح کرد: وحدت ملت ایران بر اساس حزب و گروه و جناح نبوده بلکه این وفاق زیر سایه رهبری امام جامعه و رهبری تعریف شده است و در این شرایط است که عزت و آسایش نصیب ملت خواهد شد.

انقلاب اسلامی ایران متعلق به کل جهان است

وی با توجه به گستره انقلاب اسلامی در جهان اسلام گفت:انقلاب اسلامی تنها متعلق به ملت و کشور ما نبوده بلکه متعلق به جهان اسلام بوده است که خروجی آن می شود حرکت عظیمی مانند اربعین که تمام نقشه های آمریکا و اسراییل و وهابیت را به هم ریخت و هیچ کس قدرت مانور چنین حرکتی را ندارد.

وی ادامه داد:امام چنین انقلابی مانند خورشید تابانی است که برای همه جامعه هدایتگر است که خط کشی سیاسی در آن راه ندارد و متعلق به یک جناح و گروه نیست البته ممکن است عده ای فکرشان به امام جامعه نزدیکتر باشد.

اعتراف دشمن به وجود ابرحریفی در ایران

سردار معروفی افزود: دشمنان در تحلیلها و سخنان خود مطرح می کنند که ما در خاورمیانه و ایران با یک ابرحریف مواجهیم که نقشه های ما را می خواند و برای مردمش تبیین می کند و مردم نیز اطاعت می کنند از اینرو به دنبال تضعیف این جایگاه و انشقاق بین حاکمیت و مردم است.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال این است با هزینه کم و نتیجه حداکثری به دنبال اهداف خود باشد و برای این کار به دنبال عملیات روانی و تغییر ذائقه مردم، تغییر رفتار، و در نهایت کسب نتیجه خواهد بود.

حفظ انقلاب حول ولایت و امامت از آب و نان واجبتر است

سردار معروفی بیان کرد: امروز حفظ انقلاب حول امام و ولایت از آب و نان برای ما واجبتر است و باید با تحلیل درست و امام شناسی به این مهم دست یابیم.

فرمانده سپاه نینوا به بیان وظایف نخبگان در این خصوص پرداخت و گفت: نخبگان  فضای مجازی را مدیریت کنند و به تقویت هویت ملی جوانان بپردازند و وضعیت امروز کشور  را با 50 سال پیش مقایسه کنند و عزت امروز را برایشان تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.