1397-08-21 11:12
2227
1
58654
صبح امروز برگزار شد؛

گزارش تصویری/ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی گلستان

مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا و مسئولین استانی و دانشگاهی در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، پیش از ظهر امروز در مراسمی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا از زحمات علیرضا طاهری زاده فرمانده سابق ناحیه دانشجویی تشکر و جواد فرامرزی را به عنوان مسئول جدید ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی معرفی کرد.

سردار معروفی با قدردانی از طاهری زاده فرمانده سابق ناحیه بسیج دانشجویی گلستان، گفت: وی در این مدت یک سال در حد توان خود انقلابی عمل کرد و پیگیر کارهای بسیج دانشجویی بوده است.

فرمانده سپاه نینوا در بیان شاخصه جواد فرامرزی فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی نیز بیان کرد: در طول چهار ماه اطلاعاتی که از وی کسب کردم وی را فردی بروز، جدی که مسلط به جریان شناسی انقلاب است و می تواند با روابط عمومی بالای خود ارتباط خوبی را در فضای صمیمی و رفاقتی با دانشجویان و نخبگان برقرار کند، دیدم و بر این اساس این مسئولیت مهم را به وی واگذار کردم.

سردار معروفی با بیان اینکه دانشگاه محل تولید فکر و اندیشه ورزی است نه جای تحکم خطاب به فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی توصیه کرد: داشتن سعه صدر، تعامل با نخبگان، اساتید بسیجی و همچنین روسای دانشگاه باید در الویت کارهایت باشد.

وی افزود: باید به جوانان همانند دفاع مقدس اعتماد کرد و همانطور که فرماندهی عملیات ها را به جوانان می سپاردند امروز نیز باید همان راه را ادامه دهیم. امام مسلمین به جوانان اعتماد بیشتری به جوانان دارند و این باید سرلوحه تمام مدیران باشد.

سردار معروفی گفت: مراقبت از خود و خود کنترلی داشتن، مدیریت بر خانواده و فرزندان و مدیریت بر سازمان باید الویت کاری بعدی مدیران و فرمانده جدید باشد.

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

Todi 1

عکس: فائزه کابلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.