1397-08-20 09:02
440
0
58624
مدیرکل جدید کمیته امداد گلستان:

مدیریت علمی با تاکید برنگاه جهادی را در کمیته امداد گلستان دنبال میکنم/ امداد و امدادگران در خط مقدم خدمت هستند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: نگاه جهادی، توجه به مدیریت علمی و با برنامه، تاکید بر مصوبه هییت امنا با توجه به اهداف برنامه ششم برای رسیدن به هدف غایی در استان را پیش خواهم برد.

به گزارش گلستان ما؛ اسکندر اسکندری رییس کمیته امداد گلستان امروز در جلسه معارفه خود که با حضور قائم مقام کمیته امداد، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: مسئولیت ها چیزی جز امانت الهی نیست و صرفا خدمت به مردم نیست.

وی افزود: نظام انقلاب اسلامی به پشتوانه خون شهدا به یک درخت تناور تبدیل شد.

رئیس کمیته امداد گلستان تصریح کرد: با الهام گرفتن از تجربیات گذشته کمک های بسیار خوبی در همگرایی در استان خواهیم داشت و قدم های بعدی را محکم خواهیم برداشت.

وی بیان کرد: امداد و امدادگران در خاکریز اول امداد گری و در خط مقدم خدمت هستند و در مسیر توسعه، نردبان خدمت را در استان طی خواهیم کرد.

اسکندری با بیان اینکه در فقرزدایی از مردم محروم استان تنها نیستیم، افزود: این همگرایی در همه دستگاه های اجرایی وجود دارد و با جدیت به دنبال دریافت آن هستیم و آن را پیگیری می کنیم.

وی تاکید کرد: نگاه جهادی، توجه به مدیریت علمی و با برنامه، تاکید بر مصوبه هییت امنا با توجه به اهداف برنامه ششم برای رسیدن به هدف غایی در استان را پیش خواهم برد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره پیاده سازی تفکر انقلابی و بسیجی در کمیته امداد، گفت: برای کاهش فشار به جامعه هدف برنامه های حمایت را دنبال خواهیم کرد و در این راه حمایت مجلس و دولت را طلب می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.