1397-08-19 18:10
518
0
58615
عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

پروژه افسران گرگان امید را در دل مردم زنده کرد / دستفروشان در گرگان سریعتر ساماندهی شوند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اجرای پروژه افسران در گرگان امید را در دل مردم زنده کرد و هرچه مردم را بیشتر از اتفاقات و پیگیری‌ها مطلع کنیم مردم بیشتر به شهرداری و شورا اعتماد می‌کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ابراهیم جرجانی عصر امروز در یکصد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در واکنش به برق‌گرفتگی و مرگ دو نیروی اداره برق در گرگان اظهارکرد: این اتفاق نشان داد تمامی مدیران و مسوولان باید به فکر ایمنی شهروندان و کارکنان باشند.

وی ادامه داد: استفاده از پیمانکاران تخصصی و کارآزموده یکی از نکات مهمی است که باید در پروژه‌ها استفاده شوند و متاسفانه در برخی پروژه‌ها شاهد این هستیم که از پیمانکاران تخصصی استفاده نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: پیمانکاری که در خدمات شهری کار می‌کند به هیچ عنوان نباید در موضوع فضای سبز بکارگیری شود اما این موضوع از سالیان گذشته تاکنون مد نظر قرار نمی‌گیرد.

جرجانی بیان کرد: انتظار دارم این موضوع مورد توجه شهرداری گرگان باشد و در موضوع امنیت شهروندان نیز تاکید دارم که در محور ناهارخوران فضای بسیار خطرناکی از نظر سرویس بهداشتی و بوفه‌ها داریم که از وسایلی همانند سماورهای عظیم استفاده می‌کنند که می‌تواند برای شهروندان دچار مشکل کرده و حادثه ایجاد کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع بارندگی‌ها، کانال‌هایی را اطراف شهر داریم که به طور مداوم نیاز به لایروبی و پاکسازی دارد و انتظار داریم شهرداری به سرعت نسبت به پاکسازی این محدوده‌ها اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در هر مجلسی که وارد می‌شویم شهرداری و شورا متهم به کم‌کاری است و تقاضا داریم شهردار گرگان گزارش کامل از روند اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها به مردم ارائه دهند چون ما می‌دانیم اقدامات خوبی در حال انجام است اما مردم از این اتفاقات مطلع نیستند.

جرجانی با ابراز خرسندی از آغاز اجرای پروژه افسران گرگان تاکید کرد: اجرای این پروژه امید را در دل مردم زنده کرد و توصیه می‌کنم موضوع شهربازی مدرن و تله‌کابین که می‌دانیم اتفاقات خوبی برای این پروژه‌ها در حال تحقق است با سرعت بیشتری به جلو پیش برود تا شاهد اتفاقات خوبی در گرگان باشیم.

وی متذکر شد: پارک مسافر با برنامه‌ریزی مناسب هرچه زودتر اجرایی شود چون این موضوع از نیازهای شهر گرگان است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: از شهردار گرگان و مدیران شهرداری بخاطر تلاش‌ها و پیگیری‌های مباحث تشکر می‌کنم و امیدوارم این رضایتمندی موجود بین مردم در روزهای آینده بیشتر شود.

جرجانی بیان کرد: هرچه مردم بیشتر در جریان تلاش‌ها و پیگیری‌های شهرداری و شورای شهر قرار گیرند مردم بیشتر به شهرداری اعتماد کرده و باعث افزایش مشارکت‌های مردمی در گرگان خواهد شد.

وی در پایان با انتقاد از حضور دستفروشان در خیابان‌های مختلف گرگان گفت: آرام آرام به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم و اگر این موضوع از همین امروز مدیریت نشود در ماه‌های آینده با مشکل مواجه خواهیم شد./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.