1397-08-16 10:58
399
0
58542
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ؛

تاکید پیامبر به دست گیری امت و حمایت از فقرا / کاخ سفید در مقابل وحدت ایمانی شیعه و سنی زانو میزند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: کاخ سفید هم مانند کاخ خسرو پرویز در مقابل وحدت ایمانی شیعه و سنی زانو خواهد زد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد در مراسم عزاداری نیروهای مسلح شهرستان گرگان که درسالروز شهادت نبی مکرم اسلام (ص) وسبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: امروز(28 صفر) عزادار شخصی هستیم که بهانه خلقت عالم است ، انسانی که به مقامی والا رسید که ملک مقرب خداوند در معراج نتوانست از نبی مکرم اسلام جلوتر برود.

وی افزود: پیغمبر حتی در آخرین لحظات عمر گرانقدر خویش نیز نگران امت بود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام 23 سال در مکه خون دل خورد حتی درغزوات و حوادث گوناگون که فرصت پیدا می کردند برای اعتلای کلمه حق (خدا محوری) دریغ نکرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان تصریح کرد: پیامبر با اینکه به حسن خلق مشهور هستند اما در مقابل کفار اشداء علی الکفار بودند و هیچ گاه دو پهلو برخورد نکردند.

وی اذعان کرد: وجود مبارک ختم المرسلین در سلام کردن حتی بر کودکان پیشی می گرفتند و با تکیه دادن مانند مستکبران غذا نمی خوردند و دستگیری امت و توصیه به حمایت از فقرا در زندگی ایشان نمودی بارز و درخشان دارد.

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه پیامبر در خط مقدم در کنار دیگر رزمندگان حضور داشتند گفت: نبی مکرم اسلام رهبری قائت بودند که در غزوات و صحنه های گوناگون مبارزاتی ایشان پیش قدم بودند ، حتی تا جایی که برای حفر خندق در جنگ با مشرکین اولین کلنگ را خودشان به زمین زدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام نوید بخش بودند و جامعه را به امیدواری سوق می دادند گفت: پیامبر در حفر خندق وقتی برقی را از ضربه کلنگ خود در برخورد با سنگی دیدند لبخندی زدند و فرمودند"بزودی کنگره کاخ کسری و ساسانیان و خسرو پرویز فرو خواهد ریخت" و اینچنین نیز شد و این مژده الهی به ثمر نشست وچند سالی طول نشکید که امپراطوری ساسانی در مقابل فرهنگ اسلام زانو زد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز همانند نبی مکرم اسلام با سخنانی امیدوار کننده به آینده درخشان انقلاب اسلامی نگاه میکنند ابراز داشت: امروز هم رهبر انقلاب نوید میدهند که کاخ سفید هم مانند کاخ خسرو پرویز فرو خواهد ریخت و در مقابل وحدت ایمانی شیعه و سنی زانو خواهد زد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.