1397-08-15 03:46
372
0
58503
دادبود شهردار گرگان :

جشنواره هزار رنگ از هفتم تا نهم آذرماه در گرگان برگزار می شود / گرگانی متفاوت در پاییز امسال

شهردار گرگان گفت : جشنواره هزار رنگ از هفتم تا نهم آذرماه در گرگان برگزار خواهد شد و جشن ویژه این جشنواره نیز در پارک جنگلی النگدره اجرا می‌شود.  

 
به گزارش گلستان ما ، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص جزئیات جشنواره پاییز هزار رنگ اظهار کرد: جشنواره هزار رنگ از هفتم تا نهم آذرماه در گرگان برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: مسابقه عکاسی و مسابقه فیلم کوتاه با موضوع پاییز هزار رنگ که در سطح ملی برگزار خواهد شد بخشی از برنامه‌های دیده شده در این جشنواره خواهد بود.
 
شهردار گرگان با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت رسول (ص) در غالب جشنواره پاییز هزار رنگ، گفت: مسابقات کاردستی برای کودکان، همایش دوچرخه سواری، رالی خانوادگی به صورت ملی بخش دیگری از برنامه‌های این جشنواره است.
 
دادبود بیان کرد: تور گرگان‌گردی و بازدید از بافت تاریخی گرگان را در ایام این جشنواره خواهیم داشت و بازی‌های بومی و محلی، ورزش باستانی، پخت کیک بزرگ ویژه پاییز هزار رنگ، ایجاد گذرگاه‌های ورزشی و فرهنگی در پارک جنگلی النگدره نیز در این ایام اجرا خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: بازارچه صنایع دستی نیز در این ایام فعال خواهد بود و جشنواره غذا نیز در غالب جشنواره پاییز هزار رنگ در گرگان اجرا خواهد شد.
 
شهردار گرگان تاکید کرد: به دلیل اهمیت پرداختن به فرهنگ‌ها و مباحث فرهنگی و اجتماعی در جشنواره پاییز هزار رنگ، از سفرای کشورها برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.
 
دادبود گفت: در این جشنواره با اصناف هماهنگی‌های لازم انجام شده که در مدت برگزاری این جشنواره، جشنواره خرید را در سطح فروشگاه‌های گرگان راه‌اندازی کنیم و فروشگاه‌های مورد نظر تخفیف لازم را به شهروندان ارائه خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم انجام شده و هتل‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای را برای تورهای گرگان‌گردی در نظر خواهند گرفت و در این ایام هماهنگ شده بلیط سینماهای گرگان به صورت نیم‌بها عرضه شود.
 
شهردار گرگان تاکید کرد: برنامه‌های جشنواره پاییز هزار رنگ در کل گرگان انجام خواهد شد اما تمرکز برنامه‌ها در پارک جنگلی النگدره خواهد بود و جشن ویژه این جشنواره نیز در پارک جنگلی النگدره اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.