1397-08-13 10:22
686
0
58434
رئیس شورای نگهبان استان گلستان؛

13 آبان روز بر ملاشدن هویت جاسوسان کددار نظام بود

رئیس شورای نگهبان استان گلستان گفت: با تسخیر لانۀ جاسویی در روز 13 آبان 58 که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، هویت جاسوسان کددار نظام برملا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حمیدرضا بهمنی نژاد در نشست بصیرتی که شامگاه گذشته در کانون بسیج گنبدکاووس برگزار شد با عنوان این مطلب اذعان کرد: وجه اشتراک تمام رویدادها و اتفاقاتی که در سال 43، 57 و 58 در روز 13 آبان رخ داد، وجود رد پای استکبار در همۀ آنها بود.

qaboosnameh 2

وی با اشاره به لزوم شناخت استکبار برای حفظ عزت انقلاب و اسلام، تصریح کرد: کسانی که استکبار را بشناسند به هیچ وجه راضی نخواهند شد با او سر میز مذاکره بنشینند که اگر چنین کنند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند یا خیانت کرده اند یا از روی نادانی و غفلت از ماهیت استکبار و دشمن، تن به این کار داده اند.

qaboosnameh 4

بهمنی نژاد خود برتربینی، محق دانستن برای ارتکاب هر عمل و رفتار، فریبکار و منافق و عهد شکنی و نقض پیمان را از ویژگی های بارز استکبار بر شمرد و گفت: آمریکا به عنوان نماد استکبار ادعای تولیت جهان و مبارزه با تروریست را دارد و خود با حمایت از تروریست جنایات مختلفی را مرتکب می شود.

وی حمایت آمریکا از گروهک های تکفیری از جمله داعش را یکی از نمونه های رفتار منافقانه آمریکا خواند و اظهار کرد: آمریکا و در کل استکبار قوانینی را برای مبارزه با ترورسیت طراحی و مطرح می کند ولی در عمل اینطور نیست و مخالفان خود را به فجیح ترین شکل ممکن از بین می برد.

رئیس شورای نگهبان استان گلستان با اشاره به مطرح شدن fatf در مجلس و پیگیری آن با این ادعا که بهانه را از دشمن بگیرند گفت: دشمن همیشه دنبال ایجاد بهانه است و وزیر امور خارجه ما می گوید: برای گرفتن بهانه از دشمن برخی کنوانسیون را بپذیریم اما خود میگوید تضمین نمی کنیم!

qaboosnameh 5

وی با انتقاد از دنبال کنندگان برجام در کشور علی رغم عهد شکنی دشمن، افزود: آقایان به جای دنبال کردن اقتصاد مقاومتی به دنبال اقتصاد برجامی هستند.

حمیدرضا بهمنی نژاد اضافه کرد: امروز برای برون رفت از مشکلات فراروی کشور نیاز به مدیران انقلابی ، پرکار و کم توقع است که متاسفانه در عمل عکس آن را می بینیم.

وی ادامه داد: هر جا به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل کردیم مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شد و پیشرفت های موشکی یکی از نشانه های تبعیت از امام جامعه است که شاهد آن هستیم.

qaboosnameh 6

این کارشناس سیاسی یادآور شد: امروز بخش عمده ای از فشار های روانی دشمن تخلیه شده است و مشکلات امروز ما نشانۀ ضعف ما نیست بلکه دلیل آن فاصله گرفتن ما از آموزه های دینی است.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت امروز ما وضعیت ضعف نیست که آمریکا بخواهد ما را از بین ببرد بلکه امروز با عبور آرمان های اسلامی از مرزها دست برتر و ابتکار در دستان ماست و آمریکا تنها با ادعای ابرقدرتی و بدون داشتن قدرت حل مناقشات بین الملی چه از راه نظامی ، چه اقتصادی و دیپلماسی نمی تواند برای ما تهدید باشد چراکه آمریکا در هیچ یک از این موارد قدرتی ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.