1397-08-12 14:49
360
0
58419
در بیانیه سپاه نینوا به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است:

سیزده آبان یادآور زیربار ظلم نرفتن امت غیور ایران اسلامی/ امسال جهانیان شاهد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی امت ایران اسلامی است

به مناسبت یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی ، سپاه نینوا گلستان بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ متن پیام به شرح ذیل است : 

بسمه تعالی

شعار مبارزه با استکبار برای ایران اسلامی یک مسئله اساسی محسوب می شود. امام خامنه ای (مدظله العالی)

سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور زیربار ظلم نرفتن  امت غیور ایران اسلامی است. روزی که هر ساله مردم ولایت مدار، بصیر و آگاه ایران اسلامی نشان می دهند که استکبار ستیزی برای آنان یک اصل اساسی است و از توطئه های آمریکای جنایتکار، رژیم کودک کش صهیونیستی و عمال مزدور و کودک کش آنها در منطقه به سرکردگی آل خبیث سعودی بر علیه ملت ایران آگاهند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین هیهات مناالذله با پیروی از منطق سیدالشهداء علیه السلام برای این امت شهید پرور یک آرمان محسوب می شود.

پیام سیزده آبان این است که پیام حقیقی و تاثیر گذار انقلاب اسلامی یعنی استکبار ستیزی بعد از گذشت 40 سال از عمر با برکت این شجره طیبه همچنان پویا و تعیین کننده است.

سیزده آبان امسال هم جهانیان شاهد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی امت ایران اسلامی که ریشه قرآنی و استدلال منطقی دارد خواهند بود و ان شاء ا... با حضور حماسی امت فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان مشتی دیگر بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار کوبیده خواهد شد.

سپاه نینوا استان گلستان ضمن حضور یکپارچه خود، از همه آحاد امت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان گلستان جهت حضور حماسی، معنادار و دشمن شکن در راهپیمایی  13 آبان دعوت بعمل می آورد تا بار دیگر ثابت کنیم پای آرمان های انقلاب اسلامی که میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی یعنی حضرت امام خمینی (ره) می باشد ایستاده ایم و در چهل سالگی انقلاب اسلامی همچنان شعار هیهات منالذله به تبعیت از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام شعار محوری امت ایران اسلامی است.

سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.