1397-08-01 11:03
1272
2
58105
خادم موکب یحیی بن زید(ع) گنبد در کربلا:

اربعین مانور بزرگ مقابله با استکبار جهانی است / وحدت بین ملت ایران و عراق هرگز گسستنی نیست

خادم موکب یحیی بن زید (ع) گنبد در کربلا گفت: اربعین مانور بزرگ مقابله با استکبار جهانی است و دشمنان از روی ترس سعی در کمرنگ کردن عظمت آن دارند.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول در گفتگو با خبرنگار ما در کربلا اظهار کرد: با توجه به شرایط بین المللی، اربعین به حرکت بسیار مهمی در ایجاد وحدت بین همه گروه ها و فرق اسلامی و سایر ادیان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این حرکت منشا قدرت جهان و مانور بسیار بزرگی در جهت مقابله با استکبارجهانی است، لذا می توانیم بگوییم امروز در جهان معاصر مهمترین قدرت جبهه مقاومت و جبهه اسلامی نمادش در اربعین خلاصه شده و این از عنایات الهی است.

جانشین سابق سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز با حرکتی در قالب تجمع میلیونی انسان ها در اربعین، قدرت اسلام و اندیشه مکتب اهل بیت و عاشورا را به دنیا نشان می دهیم.

کریمی اول با اشاره به تبلیغات منفی دشمن برای کمرنگ کردن این اجتماع میلیونی مسلمانان، بیان کرد: دشمن با آرمان های الهی و اسلامی که در جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی شکل گرفته در فضای مجازی تفرقه را تبلیغ می کند تا این حرکت را سطحی نشان دهد.

خادم موکب یحیی بن زید (ع) استان گلستان در کربلا با بیان اینکه دشمن از روی استیصال به تبلیغات تفرقه افکن روی آورده است، اذعان کرد: در واقعیت می بینیم با استقبال بسیاری خوبی که از زائرین توسط ملت عراق می شود وحدت عمیقی بین ملت ایران و مردم عراق بوجود آمده است و این نقطه عطفی در جهان اسلام است.

وی یادآورشد: وحدت بین ملت ایران و عراق به واسطه قیام عاشورا و حرکت امام حسین(ع) و علاقه این دو ملت به مکتب اهل بیت هرگز گسستنی نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.