1397-07-29 19:10
2050
1
58044
مکتبی و قدمنان سرکاری هستند ؛

گزینه اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی برای معاونت استانداری گلستان کیست؟

در حالیکه اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان ظاهرا از مکتبی و قدمنان برای کرسی معاونت سیاسی امنیتی استانداری حمایت کرده اما بزرگان آنها پشت صحنه دنبال سید نجیب حسینی هستند .

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از استعفای علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گمانه زنی ها برای تصدی جایگاه وی بالا گرفته است .

در این بین احزاب چند نفره و گروههای محفلی استان گلستان نیز لیست داده اند و گزینه های خود را معرفی کرده اند که اکثر آنها جزو مدیران درجه 3 و 4 بوده و بعید است از بین آنها کسی انتخاب شود یا شایسته معاونت استانداری گلستان باشد .

متاسفانه در بین گزینه های مطرح شده برای معاونت اقتصادی و منابع انسانی استانداری گلستان ، حزب کارگزاران سازندگی گلستان فردی را معرفی کرده که لیسانس خاکشناسی دارد و این طور گزینه دادن بیشتر توهین به شعور مردم است .

اما یکی از این گروههایی که گزینه معرفی کرده ،  اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان است که عموما اخبار آن از طریق چهره شاخص آن یعنی محمد حسین علی اصغری رسانه ای می شود .

این گروه سیاسی ریشه دار در استان گلستان که یادآور مرحوم قندهاری و هزارجریبی است ، در بیان گزینه های خود جهت تصدی معاونت های استانداری گلستان نام احسان مکتبی و ابراهیم قدمنان را برد .

اما یک منبع موثق گفته است که یکی از بزرگان اتحادیه طی تماس تلفنی با استانداری گلستان از سید نجیب حسینی حمایت کرده اند .

سید نجیب حسینی برادر سید منصور حسینی نماینده اسبق مینودشت می باشد که در حادثه یاک 40 دار فانی را وداع گفته است ، او خود بعد از سید منصور نماینده مینودشت شد و همچنین برادرزاده وی از بستگان نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت می باشد .

شاید همین دلایل کافی باشد تا اتحادیه با حمایت از سید نجیب سهم خود را از انتصابات استانی و همچنین بودجه کشوری بگیرد و سر سایر گروههای اصلاح طلب را کلاه بگذارد .

اما نکته جالب ،  بازی آنها با افرادی چون مکتبی و قدمنان است ، کاری که اتحادیه در سالهای گذشته هم چنین سابقه ای از خود در انتخابات مجلس بجای گذاشته است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علیی اصغر طغرائی

سلام شخصیت برادر عزیز دکتر احسان مکتبی شخصیتی فهیم فریخته علمی بالاتراز چارت اتحادیه است ونگاه کنید وایشان بدون باند بازی تنها شخصیتی شایسته این معاونت را دار د اگر چه خیلی ها دنبال کاسبی شان نباشند خدایا اخلاص و قرب الی الله را نصیبمان فرما

0
0
پاسخ
1397-07-30 08:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.