1397-07-29 17:45
1521
0
58026
در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان انجام شد؛

احضار میزبانان مصطفی تاجزاده به دادسرا / تذکر جدی دادستان مرکز استان به فعالین فتنه / دادستانی حافظ ارزشها و اصول انقلاب و اسلام است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان مبنی بر تشکیل محافل و مجامع و ایراد سخنرانی توسط برخی افراد فعال در جریان فتنه و با افکار ضد انقلاب و نظام، طی مکاتبه ای، دستور احضار افرادی که اقدام به برگزاری این جلسات نموده اند را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی وصول گزارشاتی از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان مبنی بر تشکیل محافل و مجامع و ایراد سخنرانی توسط برخی افراد فعال در جریان فتنه و با افکار ضد انقلاب و نظام، طی مکاتبه ای، دستور احضار افرادی را که اقدام به برگزاری این جلسات نموده اند صادر و مقرر کرد ضمن اعطای تذکر و ارشاد و توجیه قانونی، در صورت عدم توجه یا تکرار موضوع، مراتب جهت برخورد قاطع قانونی به دستگاه قضایی گزارش گردد .

شایان ذکر است؛ طی هفته های اخیر برخی جلسات و محافل حزبی و گروهی در سطح استان تشکیل و موارد ساختارشکنانه و مجرمانه در ضدیت با اصول اساسی نظام از جمله ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی در آنها مطرح گردیده است.

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب گرگان از همه گروه های سیاسی فعال در سطح استان دعوت کرد با توجه به اشراف اطلاعاتی موجود، ضمن رعایت حدود و ضوابط قانونی، بر نحوه تشکیل جلسات و بیان مطالب نظارت کامل داشته باشند .

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم بدون هیچگونه گرایش حزبی، پیگیر مطالبات به حق و قانونی مردم ولایتمدار و حافظ ارزش ها و اصول انقلاب و اسلام است.

انتهاي پيام/

مطالب مرتبط:

از تنفس مصنوعی به جریان فتنه در گرگان تا بومی و پیاده‎سازی نسخه‎های براندازی توسط مصطفی تاجزاده در گلستان! + تصاویر

رمزگشایی یحیی کیان تاجبخش از پیشینه و نقش تاجزاده در راهبری پروژه« ایران چنج»

رمزگشایی تاجزاده از هویت اصلی خاتمی / " انتخابات آزاد " کلید وازه فتنه 98 / مقامات سیاسی و امنیتی گلستان مسول حوادث یکسال آینده در استان و کشور خواهند بود ! + تصاویر

کیسه کش پشت مصطفی تاجزاده در جکوزی مجتمع مسکونی استانداری گلستان کی بود؟

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.