1397-07-29 16:18
767
0
58022
در جلسه شورای رسانه استان مطرح شد؛

سیدمناف هاشمی خبر استاندار شدن خود را در مازندران تکذیب کرد/ خود را سرباز توسعه گلستان می‌دانم

سید مناف هاشمی استاندار گلستان خبر استاندار شدن خود را در استان مازندران تکذیب کرد.

به گزارش گلستان ما، سیدمناف هاشمی صبح امروز در جلسه شورای رسانه‌ استان با اشاره به معرفی اسلامی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر معرفی ایشان به عنوان استاندار مازندران ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: تمام فکر و تلاش‌ام توسعه استان گلستان است و خود را سرباز توسعه این استان می‌دانم.

وی گلستان را استان اقوام و ایرانی کوچک برشمرد و تصریح کرد: اقوام و مذاهب استان گلستان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان با وحدت و همدلی کامل زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان گفت: این استان 4 و نیم میلیون تن از 100 میلیون تن محصولات کشاورزی کشور را تولید می‌کند و نقش مهمی در تامین سلامت غذایی کشور را دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه در سال مالی جاری به 15 واحد تولیدی به مبلغ 56 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است، افزود: گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید تاکنون بعد از البرز در رتبه دوم کشور قرار دارد.
وی با بیان اینکه امسال منابع بانکی نسبت به مصارف بانکی از اسفند سال قبل بهبود یافته است، گفت: سال 1397 منابع بانکی تا تیرماه 6.7 درصد رشد داشته که این رشد از میانگین کشور بیشتر است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه روستایی، گلستان 162 میلیارد تومان تسهیلات 120 پرداخت کرده است، افزود: 20 درصد تسهیلات پرداختی سال قبل از سهیمه استان‌های دیگر جذب استان شده است.
هاشمی با بیان اینکه سال 1396 گلستان با پرداخت یک‌هزار و 200 میلیارد تومان رتبه چهارم را کسب کرده بود یادآور شد: از ابتدای سال مالی سال 1397 این استان تاکنون با پرداخت 60 میلیارد تومان در رتبه دوم قرار دارد.

* همایش سرمایه‌گذاری استان گلستان در اردیبهشت ماه سال آینده

وی حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در راستای اشتغالزایی پایدار برای جوانان را اولویت مهم دولت تدبیر و امید در استان بیان کرد و از ایجاد 30 هزار اشتغال جدید با پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان خبر داد.

استاندار گلستان با بیان اینکه هدف همه ما در گلستان توسعه با استفاده از تمام ظرفیت‌ها است، گفت: 150 پروژه سرمایه‌گذاری و pfs آماده شده و در اردیبهشت ماه سال آینده همایش سرمایه‌گذاری را در استان برگزار خواهیم کرد./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.