1393-08-25 03:55
7495
6
5802
گفتگوی تفصیلی گلستان ما با یاسین کلاسنگیانی ؛

شعار بومی گرایی می دهند اما جوانان مستعد بسکتبال گرگان را خراب می کنند

پدیده جوان بسکتبال گرگان گفت : هر ساله بازیکن غیر بومی می گیرند و میلیونی برایش خرج می کنند اما سال بعد هم بدون نتیجه از تیم می رود ولی ای کاش جوانان مستعد گرگانی را خراب نمی کردند و شعار بومی گرایی نمی دادیم . 

به گزارش گلستان ما ؛ یاسین کلاسنگیانی بازیکن جوان گرگانی از آن دست بازیکنان خوب و مطرح گرگانی بود که دقیقه نود از تیم بسکتبال شهرداری گرگان کنار گذاشته شد .

این بازیکن جوان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: در سال 71 در گرگان به دنیا آمدم و از همان دوران راهنمایی به ورزش بسکتبال روی آوردم تا اینکه در دوره دبیرستان در مسابقات استانی و کشوری شرکت می کردم که نهایتا به تیم ملی دانش آموزی را ه یافتم .

کلاسنگیانی گفت : در سال 89 وارد تیم ملی جوانان ایران شدم و در اردوی برون مرزی ترکیه نیز شرکت کردم و بعد از آن بود که به دلیل بازیهای خوب به تیم شهرداری گرگان پیوستم و همزمان همان سال اسدالله کبیر هم به عنوان سرمربی تیم شهرداری گرگان انتخاب شد .

وی افزود: در سال 90 با توجه به اینکه سربازی داشتم در تیم دوم شهرداری گرگان یعنی شهرداری نوین در دسته دوم کشور بازی کردم و سال بعد نیز بعد از اتمام خدمت مجددا به تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان رفتیم که آن موقع همراه تعداد دیگری از بچه ها تصمیم گرفتیم که تمرینات را شروع کنیم در حالیکه هنوز تیم انسجام لازم را به لحاظ داشتن مربی سر تمرین وبازیکنان نیافته بود.

پول بدهید تا به شما سالن تمرین بدهیم

کلاسنگیانی تصریح کرد: وقتی درخواست سالن کردیم یکی از مسئولین وقت هیات بسکتبال گفت که باید پول بدهید تا به شما سالن بدهیم و در همین دوران بود که اسدالله کبیر سرمربی تیم هنگام بستن تیم شهرداری گرگان مصاحبه کرد که ما بازیکن بومی خوب نداریم و بچه ها ما تنبل هستند و ... در حالی که بچه های گرگان قبل از این، درخواست سالن برای تمرین داشتند و از طرفی خود آقای کبیر مدیر تیم کبدی بود و هیچوقت سر تمرینات حضور نداشت و دسترسی به ایشان ممکن نبود و در جام رمضان هم همواره چشمشان به بازیکنان غیر بومی بود .

این بازیکن جوان گرگانی ادامه داد: در سال 91 وقتی از همراهی شهرداری گرگان باز ماندم با رایزنی دوستان به تیم گاز خوزستان در دسته 1 رفتم و در سال 92 مجددا به شهرداری برگشتم و سر تمرینات حاضر شدیم اما باز هم دیدیم که بازیکنان غریبه راگرفتند و این بود که در سال 92 هم به تیم مانیزان کرمانشاه رفتم و مقابل بهشت هیرکان در گرگان بازی کردم که اتفاق بازی خوبی انجام دادم که باعث شد  نظر برخی بسکتبال دوستان و مدیران به طرفم جلب شود که چرا یاسین به گرگان نمی آید .

پدیده جام رمضان بودم اما توجهی به من نشد

یاسین کلاسنگیانی اذعان کرد : بعد  از اینکه از کرمانشاه برگشتم به مسابقات مناطق دانشگاه آزاد رفتم که آنجا هم بازیهای خوبی از خودم به نمایش گذاشتم که نظر آقای کبیر و طیبی سرپرست تیم شهرداری را جلب کرد و به من می گفتند شاید امسال در تیم حضور داشته باشی تا اینکه به جام رمضان رسیدیم و من در جام رمضان امسال عضو تیم پسماند بودم و بازهای بسیار خوبی انجام دادم که هر بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شدم اما یک درگیری لفظی با مسئولین برگزاری باعث شد  تا یکی از مسئولین تیم به من گفت که من نمی گذارم که تو در گرگان بازی کنی و من هم در جوابش گفتم : شما هر ساله از داخل جام رمضان برای تیم از اینجا و آنجا بازیکن می گیرید ، امسال هم ما را نگیر.

کلاسنگیانی ادامه داد : بعد از این قضایا به تمرینات تیم شهرداری گرگان رفتم و تا قبل از اینکه آقای کبیر بیاید با اقای ضیایی صحبتهایی داشتیم و در جلسات بعدی خود کبیر هم سر تیم حاضر شد . همزمان چند تیم دسته اولی و در کنار آن دسته دومی نیز پیشنهاداتی به من داده بودند اما به دنبال این بودم که در تیم شهرم بازی کنم و آنجا بود که من به آقای ضیایی گفتم که تیم هایی که از آنها پیشنهاد داشتم پریدند و قرارداهایشان را با بازیکنان مورد نظر بسته اند و جوری نباشد که من بدون تیم بمانم و تو به کبیر بگو که مرا می خواهد یا نه که اون هم به کبیر گفت و کبیر هم گفت که من شرایطی دارم و اینکه شاید در برخی بازیها جزو 12 نفر اصلی نباشی و من با توجه به اینکه جوان بودم و سال اولم در شهرداری بود و اینکه در شهرم بازی می کردم قبول کردم .

دقیقه نود ما را سر کار گذاشتند

وی گفت : بعد از مدتی دیدیم که بازیکنان جدید از راه می رسند ومدارک خود را تحویل می دهند ، من هم مدارک را تحویل دادم و زنگ زدم به صالح مخدوم گفتم که وضعیت اینه و اینها مدام بازیکن می آورند ، آیا من در تیم جا دارم یا نه که مخدوم گفت خیالت راحت باشه مدارکت رو بیار .

2705602-bبازیکن مستعد بسکتبال کشور خاطرنشان کرد: قبل از تاسوعا و عاشورای امسال بود که در حین تمرینات در خانه بسکتبال متوجه شدم که از صبح همه بازیکنان برای بستن قرارداد رفتند و من ماندم و حسن رضایی که رفتم به آقای ضیایی و مخدوم گفتم که چرا با ما قراردادنبستند که گفتند آخر تمرین با کبیر صحبت می کنیم . بعد از تمرینات کبیر دستور داد که من و مجتبی قنبرنژاد دیگر سر تمرین نیاییم تا ما برویم بازی خودمان را انجام بدهیم اگر لازم شد با آنها تماس می گیریم که وقتی صالح مخدومی و ضیایی فهمیدند که من از تیم کنار گذاشته شدم خیلی تعجب کرند.

یاسین کلاسنگیانی افزود: با طیبی سرپرست تیم هم مستقیما تماس گرفتم و گفتم منتظر تماس شما می مانم ولی بخاطر اینکه از تمرینات و مسابقات دور نباشم با تیم دسته دومی پتروشیمی ماهشهر قرارداد بستم  و تا دو سه روز هم به کسی چیزی نگفتم تا ببینیم واقعا با من تماس می گیرند یا نه که دیدم خبری نشد و من با یک مبلغ ناچیز در تیم ماهشهر ماندنی شدم .

برخی ها فقط شعار بومی گرایی می دهند

کلاسنگیانی گفت : برخی ها فقط در شعار دم از بومی گرایی می زنند اما در عمل می بینیم که درصد کمی از تیم بچه های گرگان هستند. جالب اینجاست که ساسون آبرامیان را بخاطر داشتن زن گرگانی 4 سال در گرگان بازی می دهند و او را گرگانی می خوانند اما من که بچه و خاک خورده کوچه های شهرم گرگان هستم را گرگانی نمی دانند . این چه توجیهی است ، مثلا اگر من زن اصفهانی داشته باشم اصفهانی هستم .

وی تاکید کرد: اگر به بچه های گرگانی میدان می داند آیا بعد از 4 سال سرمایه گرگان نبودند تا پشتوانه شهرشان بشوند ، امثال حسن رضایی را گرفتند و گفتند که پدیده این فصل هست اما دیدیم که در دیدار با دانشگاه آزاد در حد جوانان هم بازی نکرد.

کلاسگیانی خطاب به کبیر گفت : من چکار کنم که به چشم شما بیایم و یک بازیکن بومی چقدر خوب بازی کند که شما راضی شوی در تیمت بکارگیری کنی ؟ هر ساله تا دقیقه نود بازکنان را از تیم های مختلف می گیرند و چند تا بومی هم کنارش می گذارند در حالی که تیم های دیگر هم قراردادهایشان را می بندند و برخی افراد بدون تیم می مانند .

وی در پایان گفت : هر ساله بازیکن غیر بومی می گیرند و میلیونی برایش خرج می کنند اما سال بعد هم بدون نتیجه از تیم می رود ولی ای کاش ما جوانان مستعد گرگانی را خراب نمی کردیم و شعار بومی گرایی نمی دادیم . 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محسن مفیدی

این بسکتبال گرگانی محل دلالی و کسب سود و پول شده و کسی به فکر استعدادها و جوانان گرگانی نیست ؛ اگر اینطور بود که بهشت هیرکان بعد از 4 سال تلاش خستگی ناپذیر جوانان گرگانی بخاطر عدم کمک 100 میلیونی شورای شهر و شهرداری نابود نمی شد

0
0
پاسخ
1393-08-24 15:19
کریمی

با توجه به چنین جوانان مستعدی استفاده کردن از بابک نظافت 38 ساله و حسن رضایی بی تجربه چه سودی برای گرگان خواهد داشت ؟

0
0
پاسخ
1393-08-24 15:54
mehdi

vaghean vase in basketbal bayad taasof khord ba in morabyane na kar amad

0
0
پاسخ
1393-08-25 08:38
ازاد

یاسین یکی از خوبهای بسکتبال گرگان هستش چه بهتر که تو تیم شهر خودش استفاده میشد نه این که هر سال به یه شهر دیگه بره واسه بازی .گرگان باید قدر بازیکنهای جوان خودشو بدونه

0
0
پاسخ
1393-08-25 09:11
mohamad

فقط چند نفر دارن از این تیم پول در میارن و مثل کبک سرشان و کردن تو برف !!!!!! همه مسولین هم بخاطر موی سفید آنها ب اونا اعتماد کردن ک الان بیشترین خیانت و ب این شهر دارن مکنن ! اینا بخاطر حفظ آبرو از ترس مجتبی بنی عقیل و گرفتن ک زیاد بهشان گیر ندن ک چرا نگرفتی!!! آقا مربی اگ بفکره این شهر بودی 4 سال رو بچه ها این شهر وقت میزاشتی تا یچی بشن ن اینکه فقط قبل فقط قبل فصل بازیکن آماده بگیری؟یک نفر جوان ب این شهر معرفی کردی اقای کبیر؟ یکبار سر تمرین های پایه اومدی کاری بکنی؟ فقط شعار شعار !!!یاسین ، سعید چی از بقیه کم داشتن ک نگرفتی ها ؟

0
0
پاسخ
1393-08-25 09:40
عمو حمید

اولا به عمو حمید سلام برسان . بعد این بچه اینجا رو با اتلیه اشتباه نگیره !! چون عمو جونت رفت طرف نماینده محترم مجلس غش کرد حالا همه بدن اره ؟؟ اینقدر از تو مستعد تر هستن که تو تو اونا گمی اره جان !!

0
0
پاسخ
1393-08-25 10:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.