1397-07-28 14:02
1758
0
58007
سردار آبنوش در گرگان :

برای یک دلار ضربه به جمهوری اسلامی ، پنج دلار هزینه میکنند / ایران جزء 10 کشور برتر علمی دنیاست

معاون عملیات سازمان بسیج کشور گفت: یکی دیگر از مولفه های قدرت تولید علم و قدرت علمی است و امروز ایران جزء 10 کشور برتر علمی دنیاست و هر کس در دنیا به علم پایه دسترسی دارد دارای قدرت است.

به گزارش گلستان ما؛ سردارسالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور در چهارمین یادواره شهدای مسجد المهدی بهار شهرستان گرگان با اشاره به مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:اولین مولفه توانمندی قدرت دفاعی کشور امنیت است که این مهم امروز به دست خودمان تامین میشود.

وی با اشاره به اینکه برای یک دلارضربه به جمهوری اسلامی پنج دلار هزینه می کنند، افزود: دشمن درصدد است تا تکنولوژی به دست کشورهای مسلمان نیفتد و با رسانه های مختلف تبلیغ می کنند که اسلام مانع پیشرفت علمی است.

سردار آبنوش با اشاره به ترفندهای دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ترفندهای و شیوه های متفاوت به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته است و با تحریم های علمی بدنبال این است که رشد علمی ما را متوقف کند.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور همچنین با اشاره به مولفه های قدرت جمهوری اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از مولفه های قدرت تولید علم و قدرت علمی است و امروز ایران جزء 10 کشور برتر علمی دنیاست و هر کس در دنیا به علم پایه دسترسی دارد دارای قدرت است.

وی ابراز داشت: کشورهایی که میتوانند نفت را استخراج کنند ابرقدرت هستند اما نه مثل عربستان و دیگر کشورهای عربی که خودشان نمیتوانند آن را تولید کنند.

سردار آبنوش خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در طول 40 سال عمر با برکت خود توانسته به پیشرفت های علمی مختلفی دست پیدا کند و امروز در بحث سد سازی و انتقال آب جزء کشورهای برتر دنیا هستیم که اینها همه را مدیون خون شهیدان هستیم و باید توجه داشته باشیم که در سایه استقامت و ایستادگی است که میتوان به اینهمه پیشرفت دسترسی پیدا کرد./خبرگزاری بسیج

 

عکس : خبرنگار افتخاری بسیج احسان تمسکنی زاهدی انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.