1395-02-28 05:48
1861
1
32098
طاهری:

قوه قضائیه دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه بهائیت را پیگیری کند

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: قوه قضائیه باید با قاطعیت و بدون ملاحظه به موضوع دیدار فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه بهائیت رسیدگی و به وظیفه قانونی خود در این باره عمل کند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت و دفاع وی از این اقدامش گفت: هنجارشکنی‌هایی که توسط خانم فائزه هاشمی رخ می‌دهد باید توسط قوه قضائیه پیگیری شده و دستگاه قضایی به وظایف قانونی خود در این باره عمل کند و نباید ملاحظاتی داشته باشد.

وی افزود: دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت قبح زدایی از انجام این امر را دنبال می کند و این هدف در ارتباط با این موضوع دنبال می‌شود که قبح این امر شکسته شود تا دیگران هم جرات داشته باشند به تدریج نسبت به این امر اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: یکی از اهداف چنین اقداماتی منحرف کردن اذهان عمومی از ناکارآمدی دولت از حل مشکلات جامعه است. دولتی که وعده داده بود 100 روزه مشکلات اقتصادی را حل کند و می‌گفت که مشکلات  اقتصادی با مردم حل می‌شد امروزه کاملا درمانده شده است.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: افراد متعهد ضمن اینکه باید این گونه رفتارهای سخیف را نقد کنند باید این پیام را نیز منتقل کنند که این گونه اقدامات موجب نمی‌شود که مردم فراموش کنند که دولت چه قول‌هایی داده و چه وظایفی داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یاحسین

احسن حاج اقا حتما پیگیر باشید

0
0
پاسخ
1395-02-28 08:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.