1397-07-27 20:04
1659
0
57969
استاندار نظر خانه احزاب را شاخص قرار دهد ؛

لغو نشست خانه احزاب گلستان با فرماندار گرگان / اصلاح طلبان گرگان صفوی را قبول ندارند

دادن امتیازات بیشتر به اتحادیه و اعتماد ملی و تک روی در امورات شهری و مشاوره با افراد تندرو چون بارچیان باعث شده تا خانه احزاب گلستان نشست خود با فرماندار را لغو کند .

به گزارش گلستان ما ، حدود ۱۵۰ روز از سرپرستی فرمانداری گرگان می گذرد ، کرسی که با کش و قوس های فراوان و البته متزلزل به ابوالقاسم صفوی رسید اما از همان ابتدا برخی از مراجع نظارتی و گروههای مختلف سیاسی اجتماعی به استاندار راجع به تبعات این انتصاب هشدار داده بودند .

صفوی طی ماه های گذشته مردم گرگان را با واژه ای بنام «سرمایه گذاری» سرگرم کرده در حالیکه هیچ بازخوردی در سطح شهر دیده نشده و معدود تحرکات شهرداری گرگان در احداث آبشار صخره ای و آبنمای موزیکال و ... را بنام خود منعکس می کند .

به لحاظ سیاسی نیز او نتوانسته توجه احزاب و گروههای سیاسی مرکز استان را به سمت خود جلب کند و حتی احزاب گلستانی نیز او را قبول ندارند و جالب است بدانید اصلاح طلبان «خانه احزاب گلستان» حتی درخواست فرماندار برای نشست با وی را رد کردند .

این موضوع خیلی مهم است که حتی اصلاح طلبان گرگان و احزاب اصلاحاتی ، صفوی را به حضور نمی پذیرند و این بابد برای استاندار گلستان یک شاخص ارزیابی تلقی شود چون قرار شده ما به احزاب بها دهیم و از کمک آنها جهت پیشبرد اهداف نظام در استان استفاده کنیم .

اما اختلاف خانه احزاب با سرپرست فرمانداری گرگان از کجا ناشی می‌شود؟

به نظر می‌رسد کارگزاران سازندگی که محمود ربیعی معاون معزول استاندار ریاست آن را بر عهده دارد از غنائم فرمانداری بی نصیب مانده در حالیکه صفوی چون توسط اتحادیه انجمنهای اسلامی استان به رهبری علی اصغری و حزب اعتماد ملی به رهبری میراحمدی انتخاب شده معاونت ها و مدیریت ها را به این طیف داده است .

صفوی در این مدت قجری از اتحادیه و پسر میراحمدی رییس حزب اعتماد ملی استان را در فرمانداری مشغول کرده است .

کارگزاران با بی توجهی به فرماندار خواسته تا به او بفهماند که تک روی نکند و سهم آنها را در نظر بگیرد .

بهزادیان عضو شورای مرکزی خانه احزاب استان یک «کارگزارانی» است و در کنار اورسجی و سید خلیل حسینی بیشترین سهم را در عدم برگزاری جلسه با فرماندار اصلاح طلب مرکز استان داشتند و طبعا وقتی اصلاح طلبان خوش ندارند با صفوی دیدار کنند ، اصولگرایان نیز عجله ای نشان ندادند .

نکته دیگر تک روی های صفوی در امور شهری و محدود شدن دایره مشاورین فرماندار به بارچیان و ... باعث ناراحتی سایر گروههای اصلاح طلب شده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.