1397-07-27 07:44
544
0
57966
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان:

همه شکارچیان فراری در پارک ملی گلستان به‌ زودی دستگیر می‌شوند / پیگیری ویژه تا زمان دستگیری و صدور رأی برای مجرمان

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان با اعلام اینکه به‌زودی همه شکارچیان فراری در پارک ملی گلستان دستگیر می‌شوند، گفت: تا زمان دستگیری و صدور رأی برای مجرمان، این پرونده به‌صورت ویژه در دادگستری گلستان و خراسان شمالی دنبال می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛هادی هاشمیان اظهار داشت: با توجه به این‌که درگیری و شهادت محیط‌بان گلستانی در حوزه جغرافیایی خراسان شمالی روی داده است، رسیدگی به پرونده نیز در خراسان شمالی انجام می‌شود و در تماس‌های تلفنی پیگیر روند پرونده هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تعامل خوبی بین 2 دستگاه قضایی و انتظامی استان گلستان و خراسان شمالی روی این پرونده وجود دارد و ان‌شاء‌الله به‌زودی همه شکارچیان فراری دستگیر می‌شوند.

هاشمیان افزود: در درگیری صبح دیروز شکارچیان غیرمجاز با 4 محیط‌بان گلستانی، یک نفر به‌شهادت رسید و 3 محیط‌بان دیگر زخمی شدند.

به‌گفته وی، شکارچیان 8 نفر بودند که تا کنون 4 نفرشان دستگیر شده‌اند و به‌ زودی بقیه نیز دستگیر و روانه زندان خواهند شد.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان تأکید کرد: تا زمان دستگیری و صدور رأی برای مجرمان، این پرونده به‌صورت ویژه در دادگستری گلستان و خراسان شمالی دنبال می‌شود.

هاشمیان گفت: اجازه نمی‌دهیم چنین افرادی با بی‌پروایی به جان کسانی که حافظ محیط زیست و منابع طبیعی استان هستند تعرض و آزادانه رفت‌وآمد کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.