1397-07-24 04:29
765
0
57866
طغرایی : بدترین نمایشگاه طی سالهای گذشته بود

انتقاد نماینده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از نمایشگاه کتاب گلستان / تاسف از بازدید دقیقه نودی امام جمعه گرگان / به امام(ره) در نمایشگاه کتاب خیانت شده است

نماینده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با اظهار تاسف از بازدید دقیقه نودی امام جمعه گرگان از نمایشگاه کتاب گفت : بدترین نمایشگاه را امسال داشتیم و به امام(ره) خیانت شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ آخرین شب نمایشگاه کتاب گلستان شب گذشته دوشنبه 23 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های گلستان با حواشی همراه بود .

 علی اصغر طغرایی نماینده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در گرگان شامگاه گذشته در شب آخر نمایشگاه کتاب گلستان گفت : امسال بدترین نمایشگاه کتاب را نسبت به سالهای گذشته داشتیم که ناشی از سوء مدیریت بود .

طغرایی در حالیکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان از غرفه وی بازدید می کرد، گفت : حاج اقا امسال با عصا آمدم نمایشگاه ، اما این وضع نمایشگاه برگزار کردن نیست و واقعا تاسف بار است .

وی ادامه داد : مگر بچه های مذهبی این شهر مردند ، از قم آمدند 5 هزار جلد کتاب هم نیاوردند .

کشمیری مدیر کل ارشاد گلستان که از انتقادهای طغرایی کلافه شده بود ، گفت : اینطور نیست امسال بیشترین فروش را داشتیم !!

در ادامه طغرایی خطاب به کشمیری با اشاره به اینکه شما خبرنگاران را بیرون کردید ، گفت : آیا حاضرید با من درخصوص فروش و وضع نمایشگاه مناظره کنید که کشمیری چیزی نگفت !!

 برادر سردار شهید طغرایی و رئیس ستاد ایثارگران ستاد روحانی در استان در ادامه خطاب به آیت الله نورمفیدی گفت : حاج آقا به امام خمینی(ره) در نمایشگاه کتاب گلستان خیانت شده است ، فرزند پدرم نباشم سال بعد بگذارم نمایشگاه برگزار کنند .

طغرایی افزود: این چه نمایشگاهی است ، آن از وضع افتتاحیه و این هم از اختتامیه که اصلا برگزار نشد و تاسف بار است که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان زمانی که غرفه ها در حال تعطیل شدن بود ، به نمایشگاه آمد .

گفتنی است علی اصغر طغرایی نماینده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در استان گلستان امسال با چفیه ای که به کمر بسته بود و عصا به دست و کهولت سن غرفه آثار امام خمینی (ره) را برپا کرد و این نشان از ارادت بالا و عشق او به امام خمینی(ره) دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.