1397-06-30 09:09
1173
0
57119
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در جمع عزاداران گرگانی مطرح کرد؛

نمی توان هم انقلابی و عاشورایی بود هم با طاغوت و آمریکا سازش کرد / پیام عاشورا شناختن محور حق است

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: فراجناحی بودن در مکتب اهل بیت معنا ندارد و نمی شود هم در دل حسینی باشیم و در عمل یزیدی رفتار کنیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام ادیانی در یازدهمین شب محرم در جمع مردم گرگان با تاکید بر اهمیت محبت اهل بیت اظهارکرد: ائمه فرمودند ما نماز مومنین هستیم چون اگر تمام واجبات و مستحبات و مکروهات را بشکافیم یک ظاهر و یک باطنی دارند و خوشا به حال آنانکه از ظاهر عبادات عبور می کنند و به عمق آن می رسند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تبری از دشمنان اهل بیت وظیفه تمام مسلمانان است و اگر می خواهیم اعمال ما مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد باید این اصل را رعایت کنیم.

وی افزود: فراجناحی بودن در مکتب اهل بیت معنا ندارد و نمی شود در دل حسینی باشیم و در عمل یزیدی رفتار کنیم.

وی توضیح داد: جبهه حق و کفر هیچگاه با هم جمع نمی شود و باید موضع خود را شفاف بیان کنیم که واقعا با چه کسانی دوستی و دشمنی داریم.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: عاشورا یعنی اینکه خط و جبهه حق را بشناسیم و نمی توان هم انقلابی و عاشورایی بود هم با طاغوت و آمریکا سازش کرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم قران را معنا کنیم همه آن در ذیل ولایت طاغوت و الله جمع می شود.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: درس و پیامی که از عاشورا می گیریم  این است که محور حق را بشناسیم و به آن عشق بورزیم.

حجت الاسلام ادیانی افزود: کسانی که ولایت اهل بیت را نپذیرفتند تمام اعمالشان باطل است.

وی با توجه به اهمیت تبری نسبت به دشمن افزود: تمام کسانی که امام حسین را کشتند عظمت و جایگاه امام را می شناختند و می دانستند فرزند پیامبر است اما چون نتوانستند با دشمنان برائت کنند دست به این فاجعه عظیم زدند.

وی گفت: متاسفانه امروز هم برخی از خودی ها میلشان به جبهه باطل زیاد شده است و زمانی در این کشور مذاکره و لبخند و قدم زدن با آمریکا امری مذموم بود اما امروز تلاش دارند این اتفاق بیفتد.

وی افزود: متاسفانه امروز می بینیم در رفتار برخی مسئولین نسبت به انقلابیون و دلسوزان خشم و نسبت به آمریکا و غرب دوستی وجود دارد.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: رهبر انقلاب بارها فرمودند متاسفانه برخی خودی ها و انقلابیها به ایشان می گویند آنقدر از بصیرت و دشمن سخن نگویید و چرا در هر مسئله ای پای غرب و جنایات آن را به میان می کشید ؟!

وی ادامه داد: باید در این زمانه که مرز بین حق و باطل نزدیک شده نسبت به اهل بیت و ولی فقیه زمان تولی و دوستی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.