1397-06-27 04:10
564
0
57059
پدر شهید احمدی روشن در گرگان :

فریب مذاکره با دشمن را نخوریم / انقلاب اسلامی پیچ های تاریخی زیادی را گذرانده است / راه امام و شهدا را با قدرت ادامه خواهیم داد

پدر شهید مصطفی احمدی روشن  گفت: امروز ما باید حواس مان با دقت جمع باشد که یک عده نیایند و بخشی از مردم جامعه را فریب بدهند که ما بیاییم برای حل مشکلات مان با دشمنان مذاکره کنیم.

 به گزارش گلستان ما ؛ رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای ایران ، در مراسم چهل سال سوگواره بصیرت عاشورایی در گرگان گفت : امروز آمریکا ، صهیونیسم و استکبار جهانی کمر به قتل همه مسلمانان جهان در سراسر دنیا بسته اند .

وی ادامه داد: ما پیچ های تاریخی زیادی را در 40 سال پس از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و امام خامنه ای گذرانده ایم که به این جا رسیده ایم و این راه با قدرت ادامه خواهیم داد .

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه جور دشمنی و هجمه علیه نظام و انقلاب ما بعمل آورد . کودتای نوژه ، حمله به هواپیمای مسافربری ، کودتای طبس ، ترورهای کور ، فتنه های 78 و 88 ، تحریم های ظالمانه و ... بخشهایی از این دشمنی های آشکار است .

وی اذعان داشت:  امروز ما باید حواس مان با دقت جمع باشد که یک عده نیایند و بخشی از مردم جامعه را فریب بدهند که ما بیاییم برای حل مشکلات مان با دشمنان مذاکره کنیم .

پدر شهید احمدی روشن گفت: شهید طهرانی مقدم ها با مجاهدت های شان چنان زَهره چشمی از دشمنان گرفته اند که آنها جرات حمله و دست درازی علیه ایران اسلامی را ندارند و دشمنان چون جرات ندارند مستقیم جلوی انقلاب بایستند ، به دنبال نفوذ و مذاکره و تحریم و ... هستند .

وی افزود: متاسفانه این روزها برخی در کشور بدنبال حذف واقعیات مهمی در جامعه مانند فریضه امربه معروف و نهی از منکر هستند که امام حسین (ع) برای آن به شهادت رسید .

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید برای حفظ و احیای ارزشهای اسلامی در جامعه و آرمانهای انقلاب اسلامی برقرار باشد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.