1397-06-26 05:25
529
0
57026
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گالیکش:

کسی که امروز از کنار ناملایمات مردم به‌سادگی عبور بکند انقلابی نیست / این‌هایی که امروز از مبارزه می‌ترسند وعده‌های الهی را باور ندارند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: انسان‌هایی که توکل دارند وعده‌های الهی را باور دارند؛ این‌هایی که امروز از مبارزه می‌ترسند وعده‌های الهی را باور ندارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، شب گذشته سردار حسین معروفی در جمع بسیجیان گالیکش در نمازخانه سپاه این شهرستان اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثلثی است که ضلع اول آن مکتبی بودن؛ و دیگر اضلاع آن را انقلابی بودن و مردمی بودن تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پایه اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مکتبی بودن است گفت: برخی مکتبی بودن را تنها مسلمان بودن عنوان می‌کنند. قبل از انقلاب هم که ما مسلمان بودیم؛ اما مسلمانی که زیر بار ظلم می‌رفتیم، مسلمانی که استکبار بر ما حاکم بود و هیچ نقشی برای خودمان نداشتیم.

سردار معروفی اضافه کرد: امام راحل احیاگر اسلام ناب بود؛ انقلاب اسلامی که ظهور کرد اسلام ناب محمدی (ص) را برای مردم ما آورد؛ اسلامی که امیرالمؤمنین علیهم‌السلام برای آن جان داد و سیدالشهدا علیهم‌السلام برای حفظ آن قطعه‌قطعه شد؛ اسلامی که ظلم نمی‌کند، زیر بار ظلم نمی‌رود و دنبال اصلاح جامعه بشری است.

nilkooh3122 1

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: مکتبی بودن یعنی اسلام انقلابی با منطق سیدالشهدا علیهم‌السلام داشتن.

به گفته سردار معروفی در زمان اصلاحات بحث کردند و گفتند وقت آن است صلح امام حسن علیهم‌السلام را بپذیریم. مقام معظم رهبری در تجمع بسیجیان در مصلی امام تهران چفیه انداختند و گفتند: اگر اتفاقی هم که قرار باشد بیفتد اتفاق زمان امام حسین علیهم‌السلام است.

وی خاطرنشان ساخت: چرایی آن چفیه انداخت این است که قیام ما تا وجود کفر، ظلم و باطل باقی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: مکتبی بودن ما در استحکام درونی و عملی ما است، استحکام درونی در حقیقت پاسداری کردن از پاسداری است. یعنی خوف از خدا تا از غیر خدا نترسیدن است.

سردار معروفی اظهار داشت: انسان‌هایی که توکل دارند؛ وعده‌های الهی را باور دارند؛ این‌هایی که امروز از مبارزه می‌ترسند وعده‌های الهی را باور ندارند. توکل به‌خودی‌خود به دست نمی‌آید توکل با زحمت به دست می‌آید؛ با گریه و زاری و شب‌زنده‌داری و در خانه عزای امام حسین علیهم‌السلام نشستن و امام حسین را فهمیدن به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن ضلع دوم فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: انقلابی بودن تنها به سخنرانی و عنوان فرمایشات امام نیست؛ بلکه عمل به‌فرمان امام است. کسانی که امروز در کشور مسئولیت دارند بیش از انقلابیون نام رهبری را بر زبان می‌آورند؛ عمل تنها به گفتار و نوشتار نیست؛ به فعل است.

وی افزود: پاسدار انقلاب اسلامی کسی است که فرمانده‌اش رهبر و امام جامعه است. باید با میل امامش عمل کند نه با گفتار و نوشتار امامش؛ باید بداند که امامش چه می‌خواهد.

سردار معروفی اضافه کرد: انقلابی بودن یعنی جامع‌الاطراف نگاه کردن و با ما و بر ما را در انقلاب اسلامی جا ندادن است؛ آیا می‌شود انقلاب اسلامی که انقلاب امام زمان (عج) است را به حزب و گروه داد؟ خیر این‌گونه نیست.

وی تصریح کرد: انقلابی کسی است که مرید و ادامه‌دهنده راه امامین انقلاب است. انقلابی کسی است که محافظه‌کار نیست. غیر محافظه‌کار ازنظر رهبری کسی است که راضی به وضع موجود نیست و به دنبال پیش برندگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه انقلاب اسلامی یک سازمان نیرو محور است گفت: ارزش ما در خلاقیت و نوآوری ما است. کارمند نیستیم و پاسدار انقلاب هستیم. امروز وظیفه ما زنده نگه‌داشتن آرمان امام حسین علیهم‌السلام است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: کسی که امروز از کنار ناملایمات مردم به‌سادگی عبور بکند انقلابی نیست.

سردار معروفی مردم بودن را پایه سوم فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج پایه مردمی دارد. در سپاه به روی همه باز است؛ سپاه تکیه‌گاه امن مردم است. سپاه جای دست گرفتن و کمک کردن مردم است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است گفت: ما در بسیج با اجرای طرح اعتلا به دنبال امیدبخشی به جامعه هستیم و تمامی این طرح‌ها با نظر مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.