1397-06-25 12:55
369
0
57022
مرتضوی در گفت و گو با گلستان ما :

مستندات شورا برای اجرای پروژه محکم بود اما دلایل فرمانداری صراحت قانونی ندارد/ رد یک پروژه با توصیه و ملاحظه معمول نیست

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر گرگان گفت : مطالعه پروژه احداث زیرگذر افسران به حد کفایت بوده و مستندات محکم و غیر قابل نفوذی در این لایحه وجود دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمد مرتضوی رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر گرگان ظهر امروز یکشنبه 25 شهریور در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص عدم تایید مصوبه شورای اسلامی شهر در زمینه احداث زیرگذر افسران ،اظهار کرد : رد مصوبات شورای اسلامی شهر گرگان باید با مستندات قانونی باشد .

مرتضوی افزود : لایحه ای که شهرداری برای احداث زیرگذر افسران به کمیسیون و صحن شورا آورده بود ، کامل و مصوبه شورای ترافیک کشور و استان را داشت ، ضمن اینکه درلایحه بودجه نیز جزو پروژه های قابل اجرا در سال 97 بوده است .

وی تصریح کرد : این پروژه از زمان شورای چهارم در سند چشم انداز شهر گرگان مطرح بوده و بحث و بررسی لازم بر روی آن انجام شد و اعضا بودجه اش را مصوب کرده بودند و مطالعه پروژه نیز به حد کفایت بوده و مستندات محکم و غیر قابل نفوذی در این لایحه وجود دارد .

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : اشاره کمیته انطباق ملاحظات و توصیه هایی است در باب بستن خروجی در میدان بسیج یا هزینه پروژه از شروع تا پایان که فرضا 100 میلیارد تومان می شود که فرمانداری مرجعی نیست که بتواند بگوید می شود یا نه .

بنا بر این گزارش ؛ مرتضوی در ادامه با بیان اینکه از کمیته انطباق انتظار بیشتری می رفت که برای رد لایحه مستندات و ملاحظات قانونی را در نظر بگیرد ، افزود : در نامه به شورا اشاره صریح به مستندات قانونی نبود و در واقع چنین مواردی نظیر توصیه فنی و مالی معمول نیست و اعضا شورای شهر از درایت و کفایت لازم برای چنین تصمیم بزرگی برخوردارند.

وی تاکید کرد : از نماینده شورا در کمیته انطباق هم توضیح خواستیم که ایشان تشکیک داشتند که به این جلسه دعوت شدند یا نه چون در جلسه حضور نیافته بود .

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر گرگان در پایان در خصوص فرجام این مصوبه گفت : در مواردی که شورا برای انجام یک لایحه اصرار کند و فرمانداری تایید نکند ،شورای حل اختلاف استان به مستندات دو طرف رسیدگی خواهد کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.