1397-06-19 06:12
448
0
56820
همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی:

تحریم باعث عقب‌نشینی مردم از اسلام نمی‌شود/ مسوولان پاسخگوی سنگر مسوولیت‌هایشان باشند

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی گفت: چقدر خوب است هر کدام از ما یک پرچم سیاه عزای حسینی را بر سر درب منازل نصب کنیم تا دنیا بفهمد تا زمانی که بیرق عزای حسینی بر سر درب خانه‌هایمان است آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهند.

به گزارش گلستان ما ؛ اشرف کشانی همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در حاشیه اجتماع بزرگ رهروان حسینی اظهار کرد: مردم همیشه جلوتر از خواص جامعه هستند، مردم در همه جا نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و به فرامین امام‌شان لبیک می‌گویند و با ندای لبیک یا حسین به ندای رهبر و مولایشان لبیک می‌گویند.

وی افزود: درست است که در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن قرار داریم اما هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان باعث نمی‌شود تا ذره‌ای از اعتقادات خودمان کوتاه بیاییم و به ارزش‌های دینی و اسلامی پشت پا بزنیم.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی؛ پیام اجتماع بزرگ رهروان حسینی را در ولایتمداری دانست و ابراز کرد: چقدر خوب است هر کدام از ما یک پرچم سیاه عزای حسینی را بر سر درب منازل خودمان نصب کنیم تا دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی بفهمند تا زمانی که بیرق عزای سیدالشهدا علیه السلام بر سر درب خانه‌هایمان است آنها هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

وی از مسوولان خواست تا به مردم خدمت صادقانه و بی‌منت کنند و افزود: مسوولان باید همواره خودشان را در محضر خدا، امام زمان (عج) و شهدا ببینند و بدانند که شهدا از همه دارایی خود گذشتند تا صندلی مسوولیت به دست این آقایان برسد بنابراین اگر هر کسی خودش را در محضر خدا ببیند حتما به مردم خدمت صادقانه خواهد کرد.

همسر شهید مدافع حرم استان گلستان بیان کرد: خدمت صادقانه زمانی نتیجه می‌دهد که رفتار و کردار مسوولان بر مبنای عدالت و صداقت باشد، مسوولان باید همواره از منافع مردم دفاع کنند، خدا نکند که زرق و برق دنیا آنها را از همه چیز غافل کند که چیزی جز زوال و گمراهی در پی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسوولان باید پاسخگوی سنگر مسوولیت‌هایشان باشند، تصریح کرد: کاری نکنیم، حرفی نزنیم، قلمی و قدمی برنداریم که روزی شرمنده شهدا و امام شهیدان باشیم.

همسر شهید مدافع حرم استان گلستان گفت: 40 سال انقلاب اسلامی در آماج بی‌امان دشمنان قسم خورده قرار گرفته اما این ملت در برابر توطئه‌های آمریکا همواره ایستادگی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد که نفوذ دشمن در مومنان اختلال ایجاد کند، ابراز کرد: باید در زندگی در کار اخلاص داشته باشیم تا خدا یار و یاورمان باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.