1397-06-18 18:14
1054
0
56816
معاون پارک علم و فناوری گلستان :

سورنا ستاری به گلستان سفر می کند + برنامه ها

معاون پارک علم و فناوری استان گلستان گفت : دکتر سورنا ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور طی سفری یک روزه فردا دوشنبه برای افتتاح و بازدید از چند طرح علمی به گلستان سفر می کند .

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری علم و فناوری ؛ عماد آیدانی امشب دوشنبه 18 شهریورماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اظهار کرد : دکتر سورنا ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور طی سفری یک روزه فردا دوشنبه 19 شهریور ماه مهمان مردم و مسئولان حوزه علم و فناوری استان گلستان خواهد بود .

دکتر آیدانی افزود : دکتر ستاری ساعت 10:30 دقیقه وارد فرودگاه گرگان شده و از آنجا مستقیم به شهرک صنعتی آق قلا می رود تا از شرکت دانش بنیان آریاتیناژن تولید کننده داروهای نوترکیب بازدید کند .

وی ادامه داد : برنامه بعدی معاون علم و فناوری رئیس جمهور بازدید از شرکت پارس بافت است ، این شرکت به تولید فنس می پردازد که تاکنون از ترکیه وارد می شده و ساخت آن در گلستان کشور را به سمت خودکفایی می برد .

معاون پارک علم و فناوری گلستان به سایر برنامه های دکتر ستاری اشاره کرد و گفت : بازدید از شرکت دارو سازی رشد دانه شریعت که ویتامین E تولید می کند ، از دیگر برنامه های معاون علم و فناوری رئیس جمهور است .

آیدانی اضافه کرد : بعد از این سه بازدید که هر سه در شهرک صنعتی آق قلا می باشد ، دکتر ستاری وارد پارک علم و فناوری استان گلستان شده و بعد از بازدید از شرکت های مستقر با مسئولان پارک و نخبگان این مجموعه تشکیل جلسه خواهد داد .

وی بیان کرد : برنامه بعدی افتتاح مرکز نوآوری که مجموعه اقدامات شتابدهی و انتقال فناوری را انجام می دهد ، می باشد که این مرکز در قلب شهر گرگان پشت پارک شهر قرار دارد و زیر مجموعه پارک علم و فناوری به شمار می رود .

آیدانی یادآور شد : بعد از این افتتاح دکتر ستاری به جلسه شورای اداری استانداری گلستان می رود و به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ خواهد داد .

وی تاکید کرد : دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان آخرین برنامه معاون علم و فناوری رئیس جمهور در استان گلستان طی سفر یک روزه خواهد بود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.