1397-06-16 18:42
647
0
56752
صبح امروز :

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه علی آباد کتول برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان علی آباد کتول صبح امروز جمعه 16 شهریور در سالن جتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان علی آباد کتول صبح امروز با حضور حجت الاسلام عامری مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان، فرماندار، روسای ادارات، اعضای ستاد نماز جمعه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجه الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان و عرض تبریک و خوش آمد به حجه الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد نماز جمعه را نماد و سنگ بنای انقلاب دانست و گفت: بدون تردید منش و حسن اخلاق حجه الاسلام شاهچراغی در خاطر مردم این شهر خواهد ماند و درس های اخلاقی فراوانی از این عالم بزرگوار حتی در این مدت کوتاه فرا گرفتیم.

سپس حجه الاسلام و المسلمین سید داود شاهچراغی ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه، خود را سرباز این نظام دانست و فرمود: ما همه سرباز این نظام هستیم خدمت در هر لباس و در هر مکان برای ما در مملکتی که به حرمت خون شهدا، دوام پیدا کرده است، برکت و نعمت است.

ایشان در ادامه گفت: مشکلات اقتصادی را نباید به پای نظام و انقلاب نوشت و همه باید برای تغییر شرایط موجود تلاش کنیم .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل عامری مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان نماز جمعه را ظرفیتی برای تحقق اهداف و دیدگاه های انقالب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و اشاره کرد: اهدافی همانند تمدن اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و اخلاق اسلامی از آرمان هیا بلند این انقلاب است که تحقق این اهداف از طریق نماز جمعه یکی از اهداف برگزاری این نماز وحدت شکن در جامعه است.

در پایان حجه الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد امام جمعه جدید شهرستان ضمن قدردانی و تشکر مسئولین و مدعوین حاضر در جلسه، به ضرورت همدلی و وفاق نهادهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: بیش از 30 نهاد در کشور فعالیت دارند که همدلی و وفاق بین این دستگاه ها ضرورت دارد. ایشان همچنین راه اندازی هیات اندیشه ورز و استفاده دیدگاه ها و نظرات اهل خرد و اندیشمندان شهر را یک ضرورت دانست و جلوگیری از نفوذ ستون پنجم دشمن در قالب مدیریت ضعیف را یک ضرورت دانست.

پس از انجام مراسم معارف و قرائت ابلاغ حجه الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد، اعضای حاضر در جلسه به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا در گلزار شهدای شهرستان حضور یافتند و با شهدا تجدید پیمان کردند.

گزارش/وحید حاج سعیدی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.