1397-06-16 11:20
715
0
56750
امام جمعه موقت گرگان:

مقاومت رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است / کل دارایی ام ۱.۵ هکتار زمین ارث پدری است

امام جمعه موقت گرگان گفت: همه داریی من 1.5 هکتار زمین ارثیه پدری است و با یک خاور لوازم منزل به این شهر آمدم .

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌ الاسلام قربانعلی برقرار درخطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن 17 شهریور و سالروز جمعه سیاه اظهارکرد: مردم باید ایمان و اعتقاد محکمی داشته باشند و در برابر برنامه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

وی ادامه داد: امروز عده‌ ای سعی دارند که عقاید مردم را سست کنند، اما اگر به گذشته برگردیم و از آنان درس بگیریم، می‌توانیم به پیروزی برسیم.

امام جمعه موقت گرگان افزود: باید در برابر این مشکلات مقاومت و ایستادگی داشته باشیم، زیرا در زمان انقلاب و جنگ با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان این که من مسائل سیاسی را به درستی بلد نیستم، خاطرنشان کرد: همه مشکلات هم نمی‌شود به گردن مسئولان انداخت، در برخی مواقع هم خود ما مردم مقصر هستیم.

حجت الاسلام برقرار گفت: همه داریی من 1.5 هکتار زمین ارثیه پدری است و با یک خاور لوازم منزل به این شهر آمدم .

وی با بیان اینکه من هم مانند همه مردم با مشکل اقتصادی مواجه‌ام ،خاطر نشان کرد: اما به عنوان یک روحانی از عده‌ای که درصدد سست کردن ایمان و اعتقاد مردم هستند، فحش هم می‌خورم.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه مردم باید در برابر برنامه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند ، گفت: صبر و مقاومت کلیدش تقوا است که باید در همه امور تقوا پیشه کنیم و این تقوا شرط پیروزی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.