1397-06-14 11:27
818
0
56701
یک کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان کردکوی؛

ایران دارای عناصر قدرت درخاورمیانه است/ صحنه فرهنگی امروز مکانی برای ورود جوانان انقلابی

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن فکر می کند اگر فشار را زیاد کند مسئولان ما را پای میز مذاکره می نشاند و برای صنعت موشکی ما هم گفتگو می کنند تا جلوی قدرت نظامی را بگیرد زیرا می داند در خلیج فارس زمین گیر خواهد شد.

 به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ عباسعلی پاکمنش امروز در جمع بسیجیان شهرستان کردکوی در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود کمر به نابودی و  پیشبرد اهداف انقلاب بسته است و امسال در چهل سالگی انقلاب فشارها را در حوزه جنگ روانی و اقتصادی  گذاشته است.

وی با بیان اینکه حضور یکپارچه و وحدت بخش اقشار مختلف  نقشه دشمنان را نقش برآب می کند، افزود:  ترامپ با شالاتان بازی قماربازها نمی تواند این وحدت را خدشه دار کند.

این کارشناس سیاسی استان گلستان تصریح کرد: سیاست های ترامپ او را در جهان  و درمیان همپیمانش هم  منزوی کرده، اما نمیتوان به مواضع اروپا خوشبین بود. کشور ما با کوله باری از تجربیات از هجمه قرار دارد.

وی ادامه داد: دشمن بویژه امریکا در طول این چهار دهه گذشته از ترور، تهدید و تحریم از حربه های مختلف استفاده کرده و توفیقات اندک بدست اوردن اما به اهداف خود نرسیدند.

عملیات روانی دشمن برای هراس اذهان مردم  از آینده و القای ناامیدی است

پاکمنش جمهوری اسلامی ایران را دارای عناصر قدرت بخصوص در خاورمیانه بیان کرد و گفت: کشور ما تاکنون از این عناصر قدرت خود استفاده نکرده است و چنانچه بخواهد از آن استفاده کند مطمئنا پیروز خواهد بود .

این کارشناس سیاسی گفت: عملیات روانی دشمن برای هراس اذهان مردم از آینده و القای ناامیدی است لذا  می خواهند کاری کنند که ایران چهل سالگی انقلاب را نبیند.اما کشور ما تجربه بیشماری از این تهدیدها دارد. ایران دست برتر در نفوذ منطقه ای را داراست.

پاکمنش ادامه داد: دشمن اوج فشارهای خود را از مرداد امسال با جلسه با عناصر ضد انقلاب خارج نشین و وابسته های داخلی و ماموریت به  آنها برای ایجاد آشوب، اختلال در قیمت دلار و ارز و عملیات روانی با کمبود و گرانی نشان داد ولی با هوشیاری مردم کاری از پیش نبردد.

صحنه فرهنگی امروز مکانی برای ورود جوانان انقلابی

وی اذعان کرد: دشمن فکر می کند اگر فشار را زیاد کند مسئولان ما را پای میز مذاکره می نشاند و برای صنعت موشکی ما هم گفتگو  می کنند تا جلوی قدرت نظامی را بگیرد زیرا می داند در خلیج فارس زمین گیر خواهد شد.

پاک منش صحنه فرهنگی امروز را مکانی برای ورود جوانان انقلابی دانست و افزود: توان جوانان ما در اداره کشور و مقاومت بالاست لذا باید از ظرفیت آنان  استفاده کرد.

وی خاطرنشان گرد: مطالبه گری حق مردم است اما باید حواسمان باشد مدیریت میدانی باید دست خودمان باشد و به دست ضد انقلاب ندهیم و با وحدت و انسجام به پیش برویم.

این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه گفت: فضای مجازی برایمان یقین آور نیست و نباید به آن اعتماد کرد، دشمن از این ظرفیت برای ناکارآمد جلوه دادن دستگاه قضایی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی استفاده می کند لذا باید هوشیار بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.