1397-06-13 09:01
892
0
56673
گزارش؛

دانشجویانی که همواره خط شکن هستند/ خدمت و وحدت شعار اصلی دانشجویان جهادگر

دانشجویانی بسیجی جهادگری که مسئولین را از وجود مناطق محرومی در شهر آگاه می کنند که شاید در طول دوران مدیریت خود از جود چنین مکانهایی اطلاع نداشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ دانشجویان خط شکن بسیجی در قالب گروه جهادی به مناطقی اعزام شدند که شنیدن حالات و وضعیت زندگی مردم در آن مناطق عرق شرم بر پیشانی مسئولین می نشاند.

 بسیج دانشجویی دانشگاههای علی آباد در قالب دو گروه جهادی وحدت(خواهران) و پیروان ولایت(برادران) برای کارهای آموزشی،فرهنگی و عمرانی به منطقه گلریزان واقع در حاشیه شهر  فاضل آباد اعزام شدند .

سمیه اسلانی مسئول گروه جهادی وحدت در مورد وضعیت مردم این منطقه می گوید: منطقه ای که ما برای کارهای جهادی انتخاب کردیم یکی از مناطق محروم حاشیه شهر فاضل آباد است که شامل 15 خانوار و جمعیتی بالغ بر 150 نفر می باشد که از امکانات اولیه مثل آب لوله کشی، حمام و سرویس بهداشتی و.. محروم است.

خدمت2

دانشجویان جهاد گر بسیجی اولین گروه جهادی بودند که از تاریخ 4شهریور در این منطقه حضور پیدا کردند و با دیدن وضعیت این مردم محروم تصمیم دارند به صورت مداوم و دفعات بعد نیز در آنجا حضور یابند تا بتوانند کمی از آلام این مردم بکاهند و قدمی برای رفع محرومیتشان بردارند.

او ادامه می دهد: در این مدت از مسئولین اجرایی برای حضور در این منطقه دعوت کردیم تا از نزدیک در جریان مشکل مردم قرار بگیرند و جالب بود برخی از مدیران شهری و بخشدار نیز  اعتراف کردند که برای اولین بار است که به اینجا می آیند و از وجود چنین جایی خبر نداشتند.

سرپرست گروه جهادی وحدت برایمان توضیح می دهد که تمام مردم این منطقه از اهل تسنن هستند و حضور دانشجویان باعث تقویت وحدت و برادری بین مردم شده و این را از استقبالشان از کلاسها و دانشجویان می توان فهمید.

خدمت4

منطقه گلریز واقع در حاشیه شهر فاضل آباد است،مردمانی نزدیک به 60 یا 70 سال در آنجا زندگی می کنند که روزگار خود را با تفکیک زباله های شهری می گذرانند و در خانه های خراب که جای زندگی کردن نیست شب را به روز می رسانند.

دانشجویان بسیجی اما از آنجا که زندگی را حق تمام شهروندان این جامعه می دانند آستینهای همتشان را بالا زدند و با تاسی از فرمان امامشان دست به یک کار تمیز و خودجوش زدند و آتش به اختیار عمل کردند و در گام اول مایحتاج اولیه مردم را فراهم و فعالیت عمرانی ،فرهنگی و..  را در این منطقه شروع کردند.

این جهادگران قصد دارند مطالبه خود را از مسئولین برای حل مشکلاتشان در حد توان انجام دهند و برای این کار روی قولهای مدیرانی که در جمع دانشجویان جهادی حاضر شدند هم حساب کردند.

 ان شالله که با حرکت جهادی و انقلابی مسئولین، این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.