1397-06-13 08:59
2045
0
56672
حسن گرزین ،مدیر مرکز آموزش سازمان نظام پرستاری کشور

پرستاران کشور در تمامی عرصه های بهداشت و درمان با روحیه بسیجی نقش آفرینی می کنند

مدیر مرکز آموزش سازمان نظام پرستاری کشور گفت: رسالت مرکزآموزش نظام پرستاری کشور ارتقای سطح علمی و مهارتی مجموعه عظیم 250 هزار نفری پرسنل پرستار، اتاق عمل ، بیهوشی و فوریت های پزشکی در کشور و همچنین اجرای برنامه های آموزشی برای عموم مردم در قالب دوره ها و کارگاههای مختلف با بهره گیری از اساتید برتر کشوری می باشد و این آموزشها توسط هیات مدیره های نظام پرستاری کشور و دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز درمانی اجرا و پیگیری می شود.

به گزارش گلستان ما، حسن گرزین ، مدیر مرکز آموزش سازمان نظام پرستاری کشور در این خصوص گفت: طبق تفاهم نامه های صورت گرفته با برخی مراکز آموزشی استان گلستان بزودی شاهد برگزاری دوره های مختلف آموزشی تخصصی پرستاری مانند سی سی یو آی سی یو و دیالیز و برخی دوره های فنی مهارتی برای عموم در استان گلستان خواهیم بود.

گرزین اضافه کرد قطعا آموزش های همگانی می تواند میزان بروز برخی بیماری ها و حوادث و سوانح را کاهش دهد و بهترین ابزار برای بالابردن سطح سلامتی در عموم مردم آموزش های بهداشتی درمانی و سبک زندگی سالم می باشد.

گرزین در ادامه افزود: خوشبختانه مجموعه سازمان نظام پرستاری کشور ارتباط بسیار خوبی با ارگانهای مختلف و دانشگاههای علوم پزشکی کشور و بیمارستانها و مجموعه سپاههای استانی داشته و در این مسیر توانسته تعداد زیادی از علاقمندان بسیجی را آموزش داده و در مجموعه مراکز درمانی ، بیمارستانها ،داروخانه ها و ... تحت عناوین مختلف (کادر درمانی) به کار گیری نماید.امید است با همکاری مدیران استانی ،سازمان نظام پرستاری کشور بتواند گوشه ای از مشکلات آموزشی و به دنبال آن اشتغال را حل نماید.

پرستاران در تمامی عرصه های بهداشت و درمان نقش جدی و فعالی دارند و همچنین در خیلی از اتفاقات و حوادث و سوانح توانسته اند مامورت خود را به نحو احسن نشان دهند . به طور مثال :حضور خودجوش پرستاران در زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب و یا کرمان یکی از ماموریت های بسیار مهم مجموعه پرستاری بود که نشان داد پرستاران کشور هنوز با قوت روحیه ایثارگری خودشان را حفظ کرده اند و حاضرند برای کمک به همنوعان از جان هم مایه بزارند.

گرزین در پایان گفت: ماموریت بعدی عزیزان پرستاری مراسم میلیونی اربعین حسینی می باشد که بزودی شاهد حضور طیف عظیمی از برادران و خواهران مجموعه پرستاری خواهیم بود که در کنار پزشکان محترم انجام وظیفه خواهند نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.