1397-06-11 12:07
515
0
56629
توسط هیات رئیسه انجام شد؛

تغییر موضع رسمی شورای شهر گرگان درباره رسانه‌ها/ عذرخواهی سخنگو و رئیس از خبرنگاران

شورای اسلامی شهر گرگان در سال دوم فعالیت خود با تغییر موضع خود نسبت به اهالی رسانه، ضمن پوزش نسبت به مواضع بیان شده توسط یکی از اعضای هیئت رئیسه در سال اول شورای پنجم، حضور رسانه‌ها در جلسات شورا را پراهمیت و مورد نیاز دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، در اواخر دوره اول شورای اسلامی دوره پنجم گرگان یکی از اعضای هیئت رئیسه به طرق مختلف نسبت به رسانه‌ها، خبرنگاران به ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌ها مواضع توهین‌آمیز و غیرقابل دفاع را مطرح کرد که مورد انتقاد و واکنش رسانه‌ای و عملی اهالی رسانه به خصوص خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

پس از اتخاذ این مواضع، خبرنگاران ضمن تحریم خبری شورای اسلامی شهر گرگان خواستار عذرخواهی از جامعه رسانه‌ای به ویژه خبرگزاری‌های فعال در استان به عنوان رسانه‌های اصلی پوشش دهنده فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر شدند که با پایان یافتن دوره فعالیت هیئت رئیسه شورا در سال اول و روی کار آمدن اعضای جدید هیئت رئیسه در سال دوم، روزهای گذشته جلسه هم‌اندیشی و نشست رسانه‌ای سخنگو و رئیس شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

سخنگو و رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ضمن عذرخواهی و اعلام تغییر موضع رسمی شورا نسبت به اهالی رسانه و خبرنگاران و برائت از نگاه و عملکرد یکی از اعضای هیئت رئیسه سال اول شورا، حضور خبرنگاران در جلسات و صحن شورا را لازم و اصل مهم دموکراسی و اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم دانستند.

همچنین در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که شامگاه گذشته (شنبه) برگزار شد، حمیدرضا آقاملایی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان ضمن تکرار مواضع جدید شورا نسبت به اهالی رسانه و خبرنگاران، گفت: ما از حضور دوباره اهالی رسانه و خبرنگاران در صحن خوشحال هستیم زیرا معتقدم شورا به حضور کارشناسان و اهالی رسانه نیاز دارد.

وی اضافه کرد: درب شورای شهر هیچگاه به روی اهالی رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی بسته نخواهد بود و همیشه خواستار و مشتاق حضور خبرنگاران در شورا هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.